[ad_1]

این یک پایه کاملا جدید برای TikTok نیست. مدتی است که مارک ها از دکمه های “اکنون خرید” استفاده می کنند و خرده فروشان با استفاده از Shopify می توانند کمپین های تبلیغاتی TikTok خود را ایجاد کنند. حتی از سال 2019 هشتگ هایی برای خرید وجود دارد. این ممکن است یک واکنش رقابتی باشد وقتی اینستاگرام به شما امکان می دهد همانند TikTok ، از طریق چرخ های خود خرید کند.

این رویداد زنده بنیادی نسبتاً جدید برای TikTok است و نشان می دهد که این می تواند در آینده به یک تجربه نسبتاً رایج تبدیل شود. برچسب های مد و سایر شرکت ها معمولاً برای مبادله کالاهای خود در ویدئوهای پشتیبانی شده به سوپراستارها در شبکه های اجتماعی روی می آورند و این ممکن است به زودی شامل فیلم های زنده باشد که معمولاً برای گفتگوهای پرسش و پاسخ و گفتگوی قلبی اختصاص دارد.

[ad_2]

منبع: shose-news.ir