[ad_1]

مخاطبان سایت در مقایسه با بزرگترین شبکه های اجتماعی اندک هستند. توییتر تا سه ماهه گذشته 187 میلیون کاربر روزانه دارد ، در حالی که فیس بوک بیش از 1.82 میلیارد کاربر دارد. این رقم هنوز زیاد است و وونگ می خواهد تأکید کند که درآمد تبلیغات با وجود بی ثباتی در بیماری همه گیر COVID-19 ، در سال 2020 70٪ جهش می کند. Reddit در حال رشد سریع است و پتانسیل آن بسیار زیاد است.

چالش ، همانطور که اغلب در مورد Reddit وجود دارد ، این است که هم تبلیغ کنندگان و هم کاربران احساس خوشایند کنند. Reddit بیشتر و بیشتر انرژی خود را صرف می کند ، ویرایش های فرعی را برای سخنان نفرت و تهدید ممنوع می کند. منتقدان می گویند این مانع آزادی بیان است ، اما گاهی اوقات بازاریاب ها دقیقاً به این دلیل که نمی خواهند با جوامع سمی در ارتباط باشند از Reddit منحرف می شوند. Reddit ابزاری دارد که باعث می شود این تبلیغ کنندگان در خانه احساس بهتری داشته باشند ، اما در صورت ادامه رشد ممکن است نیاز به تعادل دقیق داشته باشد.

[ad_2]

منبع: shose-news.ir