[ad_1]

برای مقایسه موضوعی ، Netflix یک “نقشه شباهت” ایجاد می کند که در آن AI از فراداده ، برچسب ها و خلاصه های نمایش داده شده (“جاسازی” در جهان Netflix) برای کمک به شناسایی پیوندها به عناوین دیگر استفاده می کند. بازاریاب ها می دانند کدام نمایش ها و فیلم ها را توصیف می کنند ، مثلاً یک کمدی برای بزرگسالی.

با توجه به تعداد مخاطبان ، این سرویس دارای یک مدل هوش مصنوعی است که تعداد مخاطبان کارهای مشابه در یک کشور خاص را مقایسه می کند. اگر به نظر می رسد که یک درام در اسپانیا خوب پیش می رود ، نتفلیکس نه تنها می تواند سرعت بازاریابی در منطقه را افزایش دهد ، بلکه زودتر دوبله و زیرنویس را آماده می کند.

این سیستم ها خودگردان هستند و به آنها امکان می دهد عناوین بسیار گسترده تری از آنچه در صورت محدود بودن به اطلاعات خود نت فلیکس دارند ، داشته باشند.

رویکرد Netflix ممکن است هیجان انگیز نباشد اگر رویکرد انسانی را ترجیح دهید – هیچ چیز مانند یک تولید مستقل نیست که پس از به خطر انداختن مدیر عامل شرکت مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. هوش مصنوعی راه اندازی جریان اصلی را برای Netflix راحت تر می کند و برخی از ذهنیت ها را که می تواند به موفقیت برخی از نمایش ها آسیب برساند ، از بین می برد.

[ad_2]

منبع: shose-news.ir