Netflix توضیح می دهد که چگونه از هوش مصنوعی برای فروش شما در یک نمایش استفاده می کند

[ad_1]

برای مقایسه موضوعی ، Netflix یک “نقشه شباهت” ایجاد می کند که در آن AI از فراداده ، برچسب ها و خلاصه های نمایش داده شده (“جاسازی” در جهان Netflix) برای کمک به شناسایی پیوندها به عناوین دیگر استفاده می کند. بازاریاب ها می دانند کدام نمایش ها و فیلم ها را توصیف می کنند ، مثلاً یک کمدی برای بزرگسالی.

با توجه به تعداد مخاطبان ، این سرویس دارای یک مدل هوش مصنوعی است که تعداد مخاطبان کارهای مشابه در یک کشور خاص را مقایسه می کند. اگر به نظر می رسد که یک درام در اسپانیا خوب پیش می رود ، نتفلیکس نه تنها می تواند سرعت بازاریابی در منطقه را افزایش دهد ، بلکه زودتر دوبله و زیرنویس را آماده می کند.

این سیستم ها خودگردان هستند و به آنها امکان می دهد عناوین بسیار گسترده تری از آنچه در صورت محدود بودن به اطلاعات خود نت فلیکس دارند ، داشته باشند.

رویکرد Netflix ممکن است هیجان انگیز نباشد اگر رویکرد انسانی را ترجیح دهید – هیچ چیز مانند یک تولید مستقل نیست که پس از به خطر انداختن مدیر عامل شرکت مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. هوش مصنوعی راه اندازی جریان اصلی را برای Netflix راحت تر می کند و برخی از ذهنیت ها را که می تواند به موفقیت برخی از نمایش ها آسیب برساند ، از بین می برد.

[ad_2]

منبع: shose-news.ir

حتما بخوانید:
استون (Acetone) -خرید و فروش استون - پروپانون - قیمت استون - کیمیا تجارت رازی

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum html nullednulled themes1xbet-girisMobil Ödeme Nakite Çevirme1xbet