[ad_1]

عکس های نسل دوم Toyota Mirai (2020)

تویوتا

میرا ریوتارو معاون مهندس شیمیزو گفت که این شرکت به دنبال طراحی “احساسی” تری برای مدل جدید است. منافذ عمودی عجیب و غریب بینی (که برای تنفس سلول سوختی لازم است) به نفع جلوپنجره جلوی عظیم از بین رفته است. این اتومبیل چند اینچ کوتاهتر و عریض تر و تقریباً شش اینچ بلندتر از مدل قبلی است. بیشتر این فضا برای فضای بهتر و راحتی پا و آزاد سازی فضا برای مسافر پنجم استفاده می شود. بسته به مشخصات آن ، با رینگ های 19 یا 20 اینچی همراه است که باعث می شود همه چیز نسبت به چرخ های 17 اینچی سلف خود کمی تهاجمی و اسپرت به نظر برسد.

در داخل ، بزرگترین تغییر فراتر از فضای داخلی زیبا مانند لکسوس این است که نمایشگر اصلی دیگر در کنسول مرکزی نیست. با رانندگی در اولین Mirai (و برای همین موضوع پریوس فعلی) ، شما مجبورید برای دیدن نمایشگر GPS خیلی دور باشید. این صفحه اکنون در کنار صفحه نصب شده است و برای استفاده راننده از زاویه دار است ، که استفاده از آن را بسیار آسان می کند.

عکس های نسل دوم Toyota Mirai (2020)

تویوتا

در Mirai اصلی فاصله کمی بین راننده و سرنشین در سطح پا وجود دارد ، اما مدل به روز شده اکنون دارای یک دیوار تقسیم عملی است. پر از سطل آشغال و بشقاب برای شارژ مجدد تلفن همراه است ، اما این اساساً تغییر یافته است تا در قسمت پایین آن مخزن سوختی واقع شود که در مرکز قرار دارد. حداقل ، باید فضای کافی را برای نوجوانان و همسران موقت فراهم کند که رانندگان تاکسی ، یک مشتری بزرگ Mirai ، دوست دارند هنگام حرکت خود را در کنار خود داشته باشند.

تویوتا همچنین می خواهد این ایده را که Mirai جدید کنار خواهد آمد را کنار بگذارد ، برازنده به عنوان سلف آن. طرفداران رانندگی اغلب به Prius به دلیل کندی هندلینگ و احساس آفرود توهین می کنند. Mirai جدید دارای سیستم چرخش عقب ، با سیستم تعلیق چند پیوندی است که در مقایسه با مدل اول با پیشرانه جلو ، گزینه اسپرت تری است. علاوه بر این ، مخازن هیدروژنی نصب شده به معنای مرکز ثقل ماشین ، بدنه محکم تر و طبق گفته تویوتا ، توزیع وزن نزدیک به 50:50 است. انتظار نداشته باشید که مانند اتومبیل مسابقه ای کار کند ، اما ممکن است کمی شبیه رانندگی با کشتی تفریحی پیدا کنید.

عکس های نسل دوم Toyota Mirai (2020)

تویوتا

شیمیزو افزود که با فشار دادن شتاب دهنده ، باید فرض کنید که شتاب نیز بهبود یافته است ، باید یک ضربه “بسیار خوب” را احساس کنید. تویوتا همچنین چیزی به نام “Active Sound Maker” اضافه کرده است ، صدای جعلی موتور داخلی برای کمک به راننده در مورد اتفاقات ماشین خود ، زیرا Mirai طراحی شده است بی صدا تنها.

جادارتر کردن Mirai کار دشواری است مگر اینکه تویوتا بتواند ناشیانه ترین عنصر خودرو را کوچک کند. سلول سوختی واحد 114 کیلو وات از ماشین اول با اشغال فضای موتور 33 لیتر فضا اشغال کرد. تویوتا افتخار می کند که مدل جدید 9 لیتر کمتر از 24 لیتر مصرف می کند ، اما با داشتن 128 کیلووات قدرت با وجود اندازه کوچکتر ، 10 درصد کارآمدتر است. علاوه بر اینکه کوچکتر است ، سلولهای کمتری نیز در پشته خود دارد: 330 ، در مقایسه با 370 سلول قبلی.

این به تویوتا اجازه داد مخزن هیدروژن بزرگتری نصب کند که از کف ماشین عبور می کند. با دو مخزن کوچکتر یکی زیر صندلی های عقب و دیگری زیر کف صندوق عقب قرار می گیرد. اثر کلی این است که ظرفیت سوخت از 4.6 کیلوگرم به 5.6 کیلوگرم افزایش یافته و در ترکیب با سلول سوختی جدید به 30 درصد افزایش دامنه کمک می کند.

اگر هوشمندانه رانندگی کنید ، مسافت پیموده شده Mirai جدید حدود 650 کیلومتر یا 403 مایل است – برای عبور از فاصله توکیو و اوزاکا کافی است. البته ، همه گیری کنونی به این معنی است که روزنامه نگاران هنوز نمی توانند هیچ یک از این ادعاها را در دنیای واقعی تأیید کنند. ممکن است مدتی طول بکشد تا مردم واقعاً بتوانند با این وسیله نقلیه حرکت کنند.

عکس های نسل دوم Toyota Mirai (2020)

تویوتا

تویوتا گاهی اجازه می دهد ستایش بازاریابی خود چندین بار استفاده کند و این عادت در اینجا دیده می شود. این شرکت Mirai جدید را به عنوان یک وسیله نقلیه “انتشار منفی” توصیف می کند زیرا هنگام عبور از سلول سوختی هوا را فیلتر می کند. فرآیند فیلتراسیون می تواند تا 100 درصد ذرات ، دی اکسید گوگرد و اکسید نیتریک را که با آنها تماس می گیرد از بین ببرد. در مورد تویوتا ، این ماشین هوایی را که از طریق آن رانندگی می کند تمیز می کند و نمایشگر روی صفحه حتی به شما نشان می دهد که هنگام رانندگی چه مقدار تنفس بزرگسالان را شسته اید.

این همان نوع منطق تحریف شده ای است که این شرکت برای توصیف هیبریدهای الکتریکی بنزینی خود به عنوان “خود شارژ” استفاده می کند. از یک طرف ، بله ، این ماشین ها شارژ کردن از آنها مال خود باتری ها ، اما این امر عمدتا با سوزاندن سوخت های فسیلی منتشر شده از کربن حاصل می شود. به همین ترتیب ، در اینجا ، ماشین جدید Mirai در طراحی خود کربن را سوزانده است ، و گرچه بیشتر هیدروژن از منابع تجدید پذیر تولید نمی شود ، اما هنوز یک سوخت خنثی از کربن نیست. اتومبیل های برقی و اتومبیل های سلول سوختی – به طور کلی – به مراتب تمیزتر از نمونه های بنزینی هستند ، اما این نیمه حقیقت ها که به راحتی قابل تشخیص هستند ، هیچ وسیله ای برای وسایل نقلیه سلول سوختی (یا هر ماشین تمیزتر) نمی کنند.

عکس های نسل دوم Toyota Mirai (2020)

تویوتا

Mirai جدید حدود 20 درصد کمتر از چاپ اول به فروش می رسد. قیمت برچسب برای مدل اول حدود 60،000 دلار بود ، بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که اکنون به حدود 50،000 دلار کاهش یابد. اما برای ادامه کار شما مجبورید به اندازه کافی نزدیک ایستگاه هیدروژن زندگی کنید و در ایالات متحده این محدود به مناطقی از کالیفرنیا و یک قسمت از هاوایی است. مجموعه داران خصوصی که می خواهند کسی در گاراژ آنها بنشیند ، برای مأموریت این شرکت برای افزایش آگاهی و تقاضای خودروهای هیدروژنی مفید نیستند.

علاوه بر چندین مقام عالیرتبه و مقامات دولتی ، بیشتر 11000 Mirai نسل اول به اپراتورهای ناوگان و شرکت های تاکسی تحویل داده شد. در اینجا نقاط قوت هیدروژن وجود دارد: درست مانند EV خالص ، اما با مدت زمان شارژ حدوداً پنج دقیقه. تعدادی از شرکت های تاکسیرانی آلمان چندین میراژ را در ناوگان خود اتخاذ کرده اند تا اطمینان حاصل کنند که ماشین های جدید آنها چند ساعت در روز در سالن های شارژ نمی نشینند.

عکس های نسل دوم Toyota Mirai (2020)

تویوتا

اولین Mirai و پیل های سوختی آن به طور سفارشی در همان کارگاه کوچک تولید Lexus LFA (ابرخودروی کوتاه مدت آن) ساخته شد. تویوتا اکنون توانایی تولید انبوه خودرو و سلولهای آن را دارد و ساخت سلول های سوختی به جای حدود 15 دقیقه قبل ، “ثانیه” طول می کشد. در نتیجه ، این شرکت در صدد افزایش ده برابری فروش جهانی است. او می خواهد که Mirai اکنون مانند نسل دوم Prius در دهه اول این قرن تغییر شکل دهد.

اما زیرساخت های نگهداری اتومبیل مانند Mirai هنوز ایجاد نشده است. در ایالات متحده تنها 45 ایستگاه سوخت رسانی با هیدروژن وجود دارد: به ترتیب 43 ایستگاه در کالیفرنیا و دیگری در کانتیکت و هاوایی. 87 ایستگاه در آلمان ، 13 ایستگاه در انگلیس و تنها چهار ایستگاه در فرانسه وجود دارد. در همین حال ، ژاپن حدود 127 کارخانه هیدروژن دارد ، اما دولت این کشور می گوید که تقریباً به 900 کشور در سراسر کشور نیاز دارد. اما برای اکثر مردم ، حتی فکر خرید اتومبیل هیدروژنی با توجه به کمبود زیرساخت ها غیرممکن است.

عکسهای دومین Mirai تویوتا ، ماشین الکتریکی سلول سوختی هیدروژنی این شرکت را کلیک کنید.

تویوتا

ژاپن ممکن است میزبان تویوتا باشد ، اما پشتیبانی صوتی این کشور از هیدروژن فقط حمایت از قهرمان داخلی آن نیست. این کشور مدتی است که با استقلال انرژی دست و پنجه نرم می کند و از نظر تاریخی نیاز به خرید نفت از منابع خارجی داشته است. پس از فاجعه فوکوشیما دایچی ، خودکفایی انرژی کشور به یک رقمی رسید. وزارت اقتصاد ، تجارت و صنایع این کشور برای مدتی طرحی را برای واردات گسترده هیدروژن تولید شده در استرالیا تنظیم کرده است و وابستگی آن را به نفت خاورمیانه کاهش می دهد. المپیک 2020 طوری طراحی شده بود که به عنوان ویترین هیدروژن ، با شعله المپیک هیدروژن ، دهکده المپیک هیدروژن و اتوبوس های سلول سوختی هیدروژنی که مردم را به رویدادها می برد ، عمل کند.

طرح بزرگ تویوتا برای جایگزینی بنزین با هیدروژن نیز با ظهور اتومبیل های برقی غصب شده است. در اصل ، این شرکت بازار کوچک اتومبیل را به تولیدکنندگان خودروهای الکتریکی واگذار کرده است زیرا شما هنوز هم نمی توانید یک پیل سوختی را به اندازه کافی کوچک در اتومبیل شهری بسازید. و تویوتا با وجود تمام تجربیاتی که در این زمینه دارد ، هنوز در حال آماده سازی اولین طیف مناسب باتری های “تمیز” خود است. از نظر هیدروژن ، به نظر می رسد تمرکز تویوتا در بازار سنگین تری برای اتومبیل های با برد بیشتر و همچنین کامیون ها و قطارها باشد. در اینجا ، جایی که وزن و هزینه باتری مشکل کمتری دارد ، هیدروژن به یک منبع انرژی مناسب تبدیل می شود.

عکس های نسل دوم Toyota Mirai (2020)

تویوتا

“Mirai” به ژاپنی به “آینده” ترجمه می شود و امیدواری وجود دارد که روز هیدروژن فرا برسد. در ایالات متحده ، رئیس جمهور منتخب جو بایدن متعهد شده است که به عنوان بخشی از برنامه خود برای مشاغل انرژی پاک ، از انرژی های تجدیدپذیر برای “تولید هیدروژن بدون کربن با همان قیمت گاز شیل” استفاده کند. انگلیس اخیراً متعهد شده است تا 500 میلیون پوند برای تولید تا 5 گیگاوات هیدروژن کم کربن برای “صنعت ، حمل و نقل ، انرژی و خانه ها” هزینه کند. در همین حال ، ژاپن از شش سال گذشته در تولید هیدروژن سرمایه گذاری کرده است و انتظار دارد هزینه ها به زیر نقطه ای برسد که دیگر نیازی به یارانه عمومی نداشته باشد.

اما هیچ یک از اینها به موقع کمک نمی کند تا به تویوتا کمک کند حدود 100000 Mirais را که قصد دارد طی چند سال آینده تولید کند ، به فروش برساند. برای این اتفاق باید تعداد ایستگاه های هیدروژن و تأسیساتی که آن را به طور تمیز تولید می کنند ، بسیار زیاد شود. تویوتا از پیل های سوختی هیدروژنی چشم پوشی نمی کند ، اما مشخص نیست که چه زمانی دنیا به اندازه کافی برای FCEV مانند Mirai آماده خواهد شد.

[ad_2]

منبع: shose-news.ir