[ad_1]

Google در حال معرفی تنظیمات تبلیغات جدیدی است که به کاربران امکان می دهد کمتر تبلیغات قمار و الکل را مشاهده کنند. این ویژگی ابتدا در YouTube در ایالات متحده در دسترس خواهد بود ، اما در نهایت برای همه تبلیغات Google در دسترس خواهد بود. این شرکت می گوید “در اوایل سال 2021” عملکرد خود را در سراسر جهان گسترش خواهد داد.

گوگل خاطرنشان می کند که در حال حاضر “قوانینی وجود دارد که تعیین می کند چه موقع و در کجای تبلیغات قمار و الکل طبق قوانین محلی قابل اجرا است (به عنوان مثال محدودیت های سنی)” ، اما هدف این تنظیم جدید این است که یک لایه کنترل اضافی به کسانی که ترجیح می دهند از آنها دوری کنند. نکته مهم ، این تنظیمات به طور کامل تبلیغات قمار و الکل را حذف نمی کند ، اگرچه باید منجر به تبلیغات “کمتر” از شرکت های تبلیغ کننده این محصولات شود.

[ad_2]

منبع: shose-news.ir