[ad_1]

FTC به اطلاعاتی در مورد “چگونگی جمع آوری ، استفاده ، پیگیری ، ارزیابی یا بازیابی اطلاعات شخصی و جمعیتی رسانه های اجتماعی و خدمات پخش ویدئو احتیاج دارد. چگونه آنها تعیین می کنند کدام تبلیغات و سایر مطالب برای کاربران نمایش داده می شود. آیا آنها الگوریتم ها یا تجزیه و تحلیل داده ها را برای اطلاعات شخصی اعمال می کنند. چگونه مشارکت مصرف کننده را اندازه گیری ، ارتقا و تحقیق می کنند. و اینکه چگونه اعمال آنها بر کودکان و نوجوانان تأثیر می گذارد. “

کمیسیون ها برای صدور دستورات 4-1 رای دادند نمایندگان کمیسیون های بهداشتی روهیت چوپرا ، ربکا کلی اسلاتر و کریستین اس ویلسون در بیانیه مشترکی نوشتند که این مطالعه “در رسانه های اجتماعی و شرکت های پخش ویدیو را باز می کند تا موتورهای آنها را با دقت بررسی کند. در مورد نگرانی های روزافزون در مورد تأثیر فناوری محرمانه بودن و رفتار آمریکایی ها ، این مطالعه به موقع و مهم است. “

کمیسار نوح جوشوا فیلیپس ، که به این رأی مخالف رأی داد ، به ویژه استدلال کرد که این دستورات “اقدامی بدون انضباط در موضوعات مختلف است ، برخی فقط با تمرکز این تحقیق همراه است. اقدامات انجام شده امروز یک فرصت واقعی برای استفاده از منابع کمیاب دولتی است. برای بهبود درک عمومی از شیوه های حفظ حریم خصوصی داده های مصرف کننده – برای اطلاع رسانی مباحث مداوم در مورد سیاست های ایالات متحده و بین المللی – برای ظهور اقدام در برابر مشکلات بیشمار شرکت های فناوری بسیار مهم است. “

اخیراً ، نهادهای نظارتی بیشتر متمرکز بر شرکت های بزرگ فناوری هستند. همین هفته گذشته ، FTC و 48 دادستان کل کشور اتهامات ضد انحصاری علیه فیس بوک را تشکیل دادند.

[ad_2]

منبع: shose-news.ir