DoorDash به رستوران ها اجازه می دهد رانندگان تحویل کالا را به سرویس های خود اضافه کنند


DoorDash به رستوران هایی که ترجیح می دهند از افراد تحویل دهنده خود استفاده کنند ، اجازه می دهد تا از سیستم عامل آن برای دسترسی به مشتریان بالقوه بیشتر استفاده کنند. این شرکت محصول جدیدی را به نام “DoorDash Self-Delivery” روانه بازار کرده است که به رستوران های دارای ناوگان اختصاصی اجازه می دهد هم در سیستم عامل اصلی خود و هم خاویار رتبه بندی کنند. DoorDash می گوید ، این گزینه می تواند باعث افزایش دید رستوران ها در منطقه آنها شود ، در حالی که “تجربه مشتری از انتهای مشتری” را کنترل می کند و “فرصت های جدیدی برای کارکنان فعلی خود” ایجاد می کند. در صفحه ثبت محصولات جدید ، این شرکت می گوید که رستورانی که از گزینه جدید استفاده می کند ، “کمیسیون کاهش یافته” را پرداخت می کند ، اگرچه مقدار آن را مشخص نکرده است.

یکی از اولین رستوران هایی که از Self-Delivery استفاده می کند ، جیمی جان است که 2400 تبلیغ به بازار این سیستم عامل اضافه می کند. رستوران هایی که تحت این گزینه ثبت نام می کنند می توانند منطقه تحویل را تعیین کرده و هزینه های تحویل خود را تعیین کنند. آنها دقیقاً مانند هر سایت دیگری که DoorDash از آنها استفاده می کند لیست می شوند ، اما مشتریان نمی توانند پیشرفت پیک خود را پیگیری کنند. این پلت فرم متوجه خواهد شد اگر سایتی از ناوگان خود در صفحه خود استفاده کند ، بنابراین مشتریان از این موارد مطلع هستند:


منبع: shose-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>