[ad_1]

در اوایل امروز ، دادستان های کل کشورها از 38 کشور و سرزمین اتهامات ضد انحصارى را درباره تجارت جستجوی گوگل مطرح کردند. اکنون غول جستجو به این ادعاها پاسخ داده است. گوگل در پستی در وبلاگ کلمات کلیدی خود ادعا کرده است که موتور جستجوی آن در پاسخ به بازخورد کاربر به جای تمایل به آسیب رساندن رقبا ، تکامل یافته است. این شرکت در مورد طراحی فعلی خود ، که شامل پیوندهای مستقیم به تجارت (و سایر سرویس های Google) است ، نوشت: “آزمایشات دقیق ما به ما می گوید شما خیلی بیشتر این نوع نتایج غنی را ترجیح می دهید.” وی همچنین با استدلال در مورد طراحی Bing ، به یک رقیب اشاره می کند که مایکروسافت بازخورد مشابهی را از کاربران خود جمع آوری کرده است.

با این حال ، در قلب بحث این شرکت این است که با طراحی مجدد اساسی موتور جستجوی آن ، ضرری بیش از فایده برای اینترنت خواهد داشت و به نوبه خود ، SME های بی شماری را که برای کشف آنها به شرکت وابسته هستند ، ضرر می رساند. این شرکت گفت: “طراحی مجدد جستجوی Google به این روش برای کیفیت نتایج جستجوی شما مضر است.” “و این به ضرر مشاغلی مانند خرده فروشان ، رستوران ها ، تعمیرگاه ها ، خطوط هوایی و هتل ها خواهد بود که لیست آنها در Google به آنها کمک می کند تا مستقیماً با مشتری ها ارتباط برقرار کنند.”

[ad_2]

منبع: shose-news.ir