[ad_1]

به طور طبیعی ، شرکت های مربوطه باید مجوزهای لازم را بگیرند و به کمیسیون خدمات عمومی کالیفرنیا (CPUC) نشان دهند که اقدامات احتیاطی ایمنی درستی را انجام می دهند. آنها باید مجوز استقرار AV را از California DMV و همچنین یکی از دو مجوز صادر شده توسط CPUC را دریافت کنند. شرکت ها همچنین باید داده های سفر فصلی ، از جمله مکان های حمل و نقل و ناشناخته ناشناخته برای سفرهای فردی را ارائه دهند. شرکت ها همچنین ملزم به ارائه داده ها و گزارشات در مورد موجود بودن و حجم سفر موجود برای صندلی های چرخدار ، سطح خدمات برای جوامع محروم ، جزئیات مربوط به نوع سوخت و سوخت گیری ، مسافت پیموده شده با مسافر و بدون مسافر و “تعهد به طرفداران دسترسی و جوامع محروم. “

دارندگان مجوز همچنین باید یک طرح ایمنی مسافر ارائه دهند تا مشخص شود چگونه خطر را برای مسافران به حداقل می رساند ، از جمله افراد با “کاهش تحرک ، اختلالات بینایی یا سایر اختلالات”. سرانجام ، دارندگان پروانه نیز ملزم به ارائه برنامه های غیرقانونی برای COVID-19 هستند که به طور دقیق چگونگی جلوگیری از انتقال ویروس کرونا را شرح می دهد. این برنامه های جدید باید بازار اشتراکی بدون راننده را فراتر از رد پای فعلی خود باز کند – اما با توجه به اینکه فناوری اتومبیل های خودمختار هنوز در دست توسعه است ، این احتمال وجود دارد که اکثر مردم کالیفرنیا سوار نشوند. به زودی در ماشین بدون راننده

[ad_2]

منبع: shose-news.ir