چگونه می توان از اپل واچ جدید خود نهایت استفاده را برد


در هنگام نصب ، از شما خواسته می شود مواردی مانند SOS و به روزرسانی خودکار watchOS را روشن کنید ، و بهتر است که هر دو را فعال کنید. SOS به شما امکان می دهد تا سریعاً با نگه داشتن تاج ساعت با خدمات اضطراری محلی تماس بگیرید تا زمانی که سیگنالی را بشنوید و شمارش معکوس را مشاهده نکنید. اگر ساعت شما مدل سلولی نیست ، فقط به یاد داشته باشید که تلفن شما باید از نزدیک مچ شما را صدا بزند.

شما همچنین می توانید Fall Detection را فعال کنید ، که در صورت افتادن با سرویس های اضطراری و تماس های از پیش تعیین شده برای شما تماس می گیرد. نگران نباشید ، قبل از برقراری چنین تماسی می توانید تأیید کنید ، اما مانند ویژگی SOS ، بهتر است همه چیز را از قبل تنظیم کنید به جای اینکه هنگام بروز شرایط اضطراری به دنبال آنها بگردید.

اپل واچ سری 6

سیب

تنظیمات سلامتی و تناسب اندام

اگر به روزرسانی خودکار دارید ، حتماً از جدیدترین ویژگی ها و رفع مشکلات امنیتی برخوردار هستید. به عنوان مثال ، با آخرین نسخه watchOS به سرویس ویدیویی + Fitness + جدید اپل دسترسی خواهید داشت. شما با Watch خود یک دوره آزمایشی سه ماهه رایگان دریافت خواهید کرد و برنامه ها ارزش بررسی را دارند ، به خصوص اگر مبتدی باشید. آموزش آسان است ، مربیان دوستانه و ادغام ساعت اپل بسیار عالی هستند.

یکی از بهترین موارد در مورد اپل واچ (و به طور کلی ساعت های هوشمند) توانایی آنها در نظارت بر سلامتی و فعالیت ما است. در طی مراحل راه اندازی ، از شما خواسته می شود که اهداف فعالیت خود را انتخاب کنید. در این مرحله ، بهتر است از مواردی که اپل توصیه می کند ، مانند 30 دقیقه ورزش در هر روز و یک هدف 10 ساعته در موضع گیری (یا هدف چرخاندن ویلچر) استفاده کنید. با شروع درک بهتر بدن و تنظیمات ، احتمالاً با گذشت زمان آنها را تغییر خواهید داد. برای تنظیم این تنظیمات ، به پایین صفحه خلاصه خود در برنامه Fitness در ساعت خود بکشید و “تغییر اهداف” را انتخاب کنید.

اگر برای بستن حلقه های خود به انگیزه بیشتری نیاز دارید ، می توانید یادآوری ها را نیز فعال کنید تا هنگام بیکاری بیش از حد بلند شوید و حرکت کنید. حتی بهتر است وقتی کسی تمرین را به پایان رساند ، چند دوست (اگر طرفدار اپل هستند) برای ارسال و دریافت هشدار اضافه کنید. این یک شتاب رقابت ، لمس احساس گناه و فرصت مغرور شدن در مورد حقوق را می افزاید. اگر این جذاب نیست ، می توانید به سادگی این موارد را غیرفعال کنید.

اپل واچ سری 6

والنتینا پالادینو / Engadget

برای کسانی که زیاد تمرین می کنند ، از جمله یادآوری برای شروع / پایان یک تمرین می تواند اطمینان حاصل کند که جلسات شما با ثبت شروع یا متوقف کردن یک تمرین هنگامی که ساعت تغییرات ضربان قلب و حرکت شما را تشخیص می دهد ، ثبت می شوند. این یک راه حل کوچک به جای تشخیص خودکار صحیح تمرینات است ، اما هنوز هم می تواند به شما در حفظ مسئولیت کمک کند. با رفتن به تب Workout در برنامه Watch your phone ، این یادآوری ها را فعال کنید. همچنین می توانید برای شروع جلسات تنفس با دست در طول روز پیشنهاداتی را برای کمک به شما در زمین بگیرید.

یکی دیگر از م componentلفه های مهم سلامتی شما میزان خواب شماست. اپل با watchOS 7 ردیابی خواب را به دستگاه های پوشیدنی خود اضافه کرده است تا به شما کمک کند خواب خود را درک کنید. در حالی که دستگاه های دیگر مانند ساعت های Fitbits و سامسونگ وظیفه بهتری دارند که هنگام خواب به طور خودکار تشخیص دهند و در کدام منطقه خواب قرار بگیرند ، Apple Watch همچنان می تواند به شما در درک الگوهای خواب کمک کند.

حتماً برای خوابیدن و بیدار شدن و همچنین مدت زمان خواب مشخص تعیین کنید. اگر ساعات کافی قبل از زنگ ساعت صبح خود ندارید ، اپل به شما پیشنهاد می دهد کمی زودتر پایین بروید. تنظیم برنامه خواب بسیار مهم است ، زیرا به نظر می رسد که حداقل در طول آزمایش ما ، ساعت از این اطلاعات برای یافتن زمان خواب شما استفاده می کند. در حال حاضر ، تشخیص خودکار خواب در حال حاضر پیچیده ترین نیست ، اما درخواست برای خوابیدن می تواند مفید باشد.

اگر در خواب با شریک زندگی خود هستید یا کم شنوا هستید ، می توانید زنگ لرزان (با روشن کردن حالت بی صدا) را فعال کنید. اگر ترجیح می دهید هنگام خواب ساعت خود را حذف کنید ، فعال کردن حالت Nightstand (مشاهده برنامه> حالت کلی> حالت Nightstand) دستگاه را به ساعت شبانه تبدیل می کند. این صفحه نمایش شما را در بیشتر قسمتها تاریک می کند ، اما اگر شما نیاز به دیدن ساعت دارید ، فقط باید دستگاه (یا حتی میز خود را) کمی فشار دهید و صفحه نمایش بیدار می شود.

سرانجام ، راه دیگری که ساعت می تواند به سلامت ماندن شما کمک کند این است که مطمئن شوید از دستورالعمل های توصیه شده برای شستن دست ها پیروی می کنید. با روشن کردن تایمر شستشوی دستی ، هر بار که ساعت فکر می کند 5 ثانیه دست خود را تمیز کرده اید ، یک شمارش معکوس 15 ثانیه ای شروع می شود. این همیشه مفید نیست ، زیرا گاهی اوقات فقط کمی آلودگی را پاک می کنید و مجبور نیستید 20 ثانیه کف کنید ، اما خیلی سرزده نیست و هنگامی که بیرون هستید بیرون مفید است.


منبع: shose-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>