[ad_1]

تیم Asobi فقط سه سازنده داشت که چندین ماه روی نمونه های اولیه گیم پلی DualSense کار می کردند ، اما آنها توانستند 80 نمایش فنی ارائه دهند. برای قرار دادن این چارچوب زمانی ، گروه همچنین در مرحله تکمیل آخرین بازی خود بود ، ماموریت نجات Astro Bot. وقتی آنها به این فکر افتادند که با یافته های DualSense خود چه کنند ، Asobi تصمیم گرفت فقط مجموعه ای از بازی های کوچک را ایجاد نکند ، کاری که بارها با فناوری های جدید انجام شده است. (به عنوان مثال ، تظاهرات Valve “The Lab” را که با هدفون SteamVR آغاز به کار کرد ، در نظر بگیرید.)

Dusset می گوید تیم Asobi از ابتدا می خواست یک عنوان از قبل نصب شده PS5 بسازد. این حکم شرکتهای ارشد سونی نبود. و آنها فهمیدند که آنها قبلاً شخصیت بزرگی در Astro دارند. زیبا ، آسان برای کار و احتمالاً بهترین طلسم سونی که تا به حال داشته است. (با عرض پوزش ، Crash Bandicoot.) بنابراین تیم Asobi تصمیم گرفت کاری را انجام دهد که قبلاً هرگز انجام نداده بود: ایجاد یک بازی کامل بدون VR برای کنسول جدید سونی.

دوست گفت: “من احساس کردم اگر ما می توانستیم هر چه بیشتر این نمایش های فنی را یاد بگیریم و آنها را به یک تجربه منسجم تبدیل کنیم ، احتمالاً ارزش و سرگرمی بسیار بیشتری از داشتن مجموعه ای از بازی های کوچک خواهد داشت.” “و سپس این مزیت وجود دارد که قهرمان ما را به مخاطبان بیشتری ارائه می دهد.”

اما تیم Asobi تنها توسعه دهنده ای نبود که سخت افزار DualSense را تجسم می کند. همانطور که Doucet توصیف می کند ، این شرکت همچنین استودیوهای PlayStation و توسعه دهندگان شخص ثالث را برای آزمایش کنترل کننده و پرتاب ایده ها استخدام کرده است. سرانجام ، تیم وی برخی راهنماییها را از Naughty Dog سانتا مونیکا و دیگران که راه خود را انتخاب کردند ، دریافت کرد. اتاق بازی Astro. تیم Asobi همچنین موفق شد نسخه های آزمایشی اولیه گیم پلی خود را به اشتراک بگذارد ، که در نهایت می تواند موج اول عناوین PlayStation 5 را تحت تأثیر قرار دهد.

[ad_2]

منبع: shose-news.ir