چه جهنمی با Cyberpunk 2077 در جریان است؟


اغراق کردن در مورد میزان تهاجمی بودن این اقدام سونی سخت است. سایبرپانک 2077 شاید بزرگترین راه اندازی بازی ویدیویی دهه باشد که صدها میلیون دلار هزینه تبلیغات و توسعه آن را پشتیبانی می کند. در همین حال ، سونی در حال عرضه PS5 است و مدیران خواهان بازی در این سیستم عامل هستند. سایبرپانک 2077 رکورد بازیکنان را در Steam و جاهای دیگر شکست و این یک قرعه کشی بزرگ برای بازیکنان باسابقه و جدید است. حذف آن از فروشگاه پلی استیشن گزینه هسته ای است و اینکه به نظر می رسید CD Projekt RED از این اقدام شگفت زده شده است بیانگر یک خرابی جدی در ارتباط بین شرکت ها است.

اما واقعاً ، CD Projekt RED جای تعجب ندارد. نگاه های اولیه به سایبرپانک 2077 کارگران کنسول نسل هشتم نگران کننده بودند ، اما استودیو علنا ​​نگرانی ها را برطرف کرد. فقط دو هفته قبل از شروع بازی ، آدام کاچینسکی ، مدیر اجرایی CD Projekt ، به سرمایه گذاران این موضوع را گفت سایبرپانک 2077 “به طرز شگفت آوری” روی PS4 و Xbox One کار می کند.

از نظر داخلی ، به نظر واضح است که CD Projekt RED از نسخه کنسول بازی مطمئن نیست. این استودیو نسخه های کنسولی بازی را در اختیار داوران قرار نمی دهد ، درعوض نسخه های رایانه ای را می فرستد و فقط به تعداد اندکی از فروشگاه ها می فرستد.

حتی روی کامپیوتر سایبرپانک 2077 ضربه خورده یا از دست رفته است. بازرسان و گیمرها خطاهای جدی ، شکستن در هر پلتفرم را گزارش می دهند ، اگرچه مشکلات بیشتر در PS4 و Xbox One وجود دارد. در بهترین حالت ، در این کنسول ها ، بازی به نظر می رسد تقلید مسخره ای ارزان قیمت از نسخه تبلیغ شده است. و در بدترین حالت ، از هم می پاشد.

چهار روز پس از راه اندازی ، CD Projekt RED منتشر شد عذرخواهی به بازیکنان PS4 و Xbox One گفت: “ما باید بیشتر به بازی بهتر در PS4 و Xbox One توجه می کردیم.” بازپرداخت نسخه های خود را مستقیماً از Sony یا Xbox انتخاب کنید.

دو روز قبل از حذف سونی از لیست سایبرپانک 2077 این هفته ، کاسیسکی به تحلیلگران موارد زیر را گفت ، همانطور که توسط آنها رونویسی شده است Business Insider: “بعد از سه تاخیر ، ما بیش از حد روی راه اندازی بازی متمرکز شده بودیم. ما مقیاس و پیچیدگی مشکلات را دست کم گرفتیم. ما سیگنال های مربوط به نیاز به زمان اضافی برای بهبود بازی در آخرین نسل کنسول های پایه را نادیده گرفتیم. این روش غلط و مغایر با فلسفه تجارت ما بود. “

CD Projekt RED مشکلات موجود را مشاهده کرد سایبرپانک 2077 در هر سیستم عامل برای رفع این نگرانی ها ، او سه بار سرعت بازی را کم کرد و یک بحران ایجاد کرد و توسعه دهندگان را ملزم کرد که حداقل برای چند ماه ساعتهای طولانی کار کنند ، اگرچه آنها قول دادند که از این تمرین اجتناب کنند.

با نگاه به گذشته ، استودیو گزینه های بهتری نیز داشت. CD Projekt RED مدت هاست که می تواند نسخه های PS4 و Xbox One بازی را حذف کند و برنامه های بازاریابی خود را طوری تنظیم کند که روی توان مورد نیاز کنسول های نسل بعدی تمرکز کند. او می توانست رها شود سایبرپانک 2077 در دسترسی اولیه و درخواست بازخورد از طرفداران به روشی دوستانه و شفاف. در عوض ، مدیران تصمیم گرفتند بازی ای را که فقط در کنسول های خاصی کار نمی کند ، منتشر کنند و در مورد ارائه آن به بازیکنان و سرمایه گذاران دروغ گفتند.

در پاسخ ، سونی اقدام بی سابقه ای را برای حذف آن انجام داده است سایبرپانک 2077 از فروشگاه PlayStation. این بازی هنوز در Xbox One ، Xbox Series X و Xbox Series S در دسترس است ، اگرچه امروز مایکروسافت سیاست بازگشت خود را به بازپرداخت کامل را ارائه دهید به سایبرپانک 2077 بازیکنان این یک موفقیت بزرگ دیگر برای قسمت پایین CD Projekt RED است.

سایبرپانک 2077 قرار بود این سرآغاز سری جدیدی از استودیوها با سالها تجربه در ساخت دنیاهای خیالی زیبا باشد ، اما در عوض به یک الگوی رفتاری تبدیل شد. حداقل یکی از وعده های CD Projekt RED محقق شد.




منبع: shose-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>