پرواز آزمایشی بزرگ بعدی SpaceShipTwo می تواند این آخر هفته انجام شود


VMS حوا

کهکشانی ویرجین

پرواز آزمایشی نشان می دهد که چگونه SpaceShipTwo از فضاپیمای آمریکا فشار می یابد VMS حواکه آن را تا ارتفاع پرتاب بالا می برد. هنگامی که جفت به 50،000 فوت می رسد ، SpaceShipTwo تقسیم می شود ، موتورهای موشکی خود را مشتعل می کند و امیدوارم قبل از سر خوردن به سیاره و فرود روی باند ، به ارتفاع 80 کیلومتری (حدود 50 مایل) صعود کند. همانطور که یک هواپیمای تجاری انجام می دهد.

ویرجین گالاکتیک اخیراً در بیانیه مطبوعاتی گفت: “انتظار می رود این پرواز به اهداف مختلفی از جمله آزمایش عناصر کابین خلبان مشتری و همچنین ارزیابی تثبیت کننده های افقی ارتقا یافته و کنترل پرواز هنگام تقویت برسد.” “این پرواز همچنین به عنوان بخشی از برنامه توانایی پرواز ناسا ، محموله هایی را حمل خواهد کرد.”

اولین محموله آزمایشی است که توسط آزمایشگاه فیزیک کاربردی جان هاپکینز (APL) طراحی شده است و با اندازه گیری میدان های الکترومغناطیسی زمین در فضای زیرحومه ، اطلاعات حیاتی درباره شرایط محیطی فضاپیما را همزمان با افزودن دانش یونوسفر پایین ، “طبق ناسا. این دومین باری است که آزمایش APL به SpaceShipTwo وارد می شود.

اچ. تاد اسمیت از APL گفت: “دسترسی به این هواپیماهای تجاری از طریق برنامه Flight Opportunities در واقع بازی را تغییر می دهد.” “این امکان برای مراحل جدید تحقیق و توسعه فناوری با هزینه کمتر و آزمایش تکرار پذیر را فراهم می کند. بدون آن ، سالها فناوریهایی که برای تحقیق در پروازهای زیرزمینی حیاتی هستند مهم هستند. “

دومین مسافر آزمایش فلوریدز گردبادی دانشگاه فلوریدا مرکزی ، اورلاندو (COLLIDE) خواهد بود ، که امیدوار است نه تنها توضیح دهد که چگونه فعالیت انسان و ربات در مدار بر رفتار گرد و غبار و ذرات ریز تأثیر می گذارد ، بلکه همچنین به طور بالقوه پرتاب نور مکانیک جمع شدن دیسک و شکل گیری سیارات.

جوش کولول ، محقق ارشد تحقیق ، گفت: “آزمایش های ما با SpaceShipTwo برای کمک به ما در یادگیری بیشتر در مورد انواع خاص گرد و غبار و برخورد ذرات که پروازهای قبلی به ما نشان داده اند ، می تواند برای مطالعه دقیق تر بسیار جالب باشد.” برای اصلاح بخشهایی از آزمایش ما اولین بار که آنها را امتحان کردیم کار نکرد. “

کابین داخلی یک فضاپیمای Virgin Galactic

کهکشانی ویرجین

در حالی که SpaceShipTwo کاملاً قادر به انتقال تجهیزات علمی به لبه فضا و عقب است ، این وسیله نقلیه می تواند همزمان هفت گردشگر را در مزوسفر بالایی حمل کند. اگر بتوانید آن را بدست آورید کار بسیار خوبی است ، زیرا نشستن هر صندلی در SpaceshipTwo حدود 250،000 دلار هزینه دارد ، اگرچه این امر پس از کسب گواهینامه Virgin Galactic بیش از 600 نفر را در رزرو صندلی خود متوقف نکرده است. برای پروازهای فضایی

هنگام حضور در هواپیما ، هر دو استورکوو و مکی (و همچنین گردشگران فضایی آینده) به لباس های سبک ساخته شده توسط UnderArmour مجهز خواهند شد. مكای در بیانیه ای گفت: “من بسیار هیجان زده هستم كه در اولین پرواز سرنشین دار به نیومكزیكو در اواخر این ماه و بارها در آینده لباسهای فضایی خودم را بپوشم زیرا ما شگفتی های فضا را با فضانوردان آینده خود به اشتراک می گذاریم.”

این پرتاب آزمایشی به دنبال یک سقوط ویرانگر پرواز در سال 2014 انجام شد که با پایان یافت VSS Enterprise ( VSS Unity سلف) پس از خیلی زود استفاده از دستگاه تعلیق بادی وسیله نقلیه ، مایکل آلسبوری خلبان را نابود کرد و خلبان پیتر سیبولد را به شدت زخمی کرد

مایک موزس ، رئیس مأموریت های فضایی و ویرجین کهکشانی گفت: “از آخرین پرواز فضایی ، چندین عنصر دیگر از فضاپیما را اصلاح و بهبود بخشیده ایم.” “ما در دو پرواز قبلی خود از فرودگاه فضایی آمریکا این تغییرات را کاملاً روی زمین آزمایش کرده ایم و اکنون آماده آزمایش آنها با موتورهای موشکی هستیم. ما تثبیت کننده های افقی (معروف به H-Stabs) را که سطح کنترل پرواز در خارج از رونق است ، ارتقا دادیم.

وی ادامه داد: “ما همچنین در سیستم مدیریت پرواز که به این Hstab ها دستور می دهد در پاسخ به ورودی های خلبان حرکت کنند ، بهبودهایی نیز ایجاد کرده ایم.” “ما قبلاً از این پیشرفت ها در دو پرواز گذشته خود استفاده کرده ایم و عملکرد خوبی هم داشته اند. این حالت ها با هم عملکرد فضاپیما را بهبود می بخشند و خدمات تجاری طولانی مدت را حفظ می کنند. ”

آزمایش پرواز SpaceShipTwo در ابتدا قرار بود بین 19 تا 23 نوامبر انجام شود ، اما اوج آلودگی COVID در سرزمین جذابیت اخیر این شرکت را مجبور کرده است آزمایش را یک ماه به تعویق بیندازد و دسترسی عمومی به پرتاب را به شدت محدود کند.

مایکل کاگلازیر ، مدیر عامل شرکت Virgin Galactic ، در بیانیه ای گفت: “با داشتن اولویت اصلی ایمنی ، ما متعهد هستیم که اولین پرواز خود را به نیومکزیکو انجام دهیم.” “اگرچه هیچ رسانه ای یا مهمان اجازه حضور در محل را ندارد ، اما تیم ما سعی خواهد کرد تصاویر زیبا را پس از پرواز از جهان گرفته و به اشتراک بگذارد.”

موسی در پایان گفت: “ما انتظار داریم كه این پرواز آینده برخی از داده ها را برای بستن دو گزارش بازرسی آخر ما مورد نیاز FAA برای حذف شرط باقی مانده در پروانه پرواز تجاری فعلی ما فراهم كند.”

در حالی که پنجره پرتاب به طور رسمی باز است و خدمه و وسیله نقلیه آماده هستند ، پیش بینی وضع هوا در شرایط بادهای شدید و تلاطم کمتر از حد ایده آل است. به همین ترتیب ، این شرکت اعلام کرد که پرتاب زودتر از شنبه انجام خواهد شد.




منبع: shose-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>