[ad_1]

ساخت اتومبیل های الکتریکی بر روی سکویی که به طور خاص برای اتومبیل های الکتریکی طراحی شده ، مزایای زیادی نسبت به تلاش برای شارژ باتری و برخی از موتورهای الکتریکی در خودروی تولید شده برای ICE دارد. طراحان در مواجهه با فضای داخلی و به طور کلی ماشین آزادی بیشتری دارند. و از آنجا که آنها در تلاش نیستند نوع جدیدی از خودرو را از نسخه منسوخ تولید کنند ، بسته به شرایط خاص رانندگی EV می توانند عملکرد ، اقدامات ایمنی و دامنه خودرو را بهینه کنند.

که

گروه موتور هیوندای

پیمانکاران همچنین مراقب بودند تا بر ماهیت مدولار و استاندارد پلت فرم E-GMP تأکید کنند ، که نه تنها به کاهش پیچیدگی ساخت این وسایل نقلیه کمک می کند ، بلکه به شرکت ها امکان می دهد تا انواع بیشتری از سبک ها را ایجاد کنند – از کوپه های خیالی با سرعت صفر تا 100 کیلومتر در ساعت در کمتر از 3.5 ثانیه برای سدان های آرام ، واگن ها ، SUV ها و CUV ها.

E-GMP خود مانند سایر سیستم عامل های EV قرار گرفته است – باتری آن پایین می آید تا مرکز ثقل را بهبود بخشد و به نوبه خود ، بهره وری را در پیچ قرار دهد – اما با تعدادی از ویژگی های جدید و جدید. در این بیانیه مطبوعاتی روز سه شنبه آمده است: “اولین محور محرک یکپارچه (IDA) تولید انبوه جهان (IDA) ، که یاتاقان های چرخ را با شافت محرک ترکیب می کند تا نیرو را به چرخ ها منتقل کند.”

مشرق

گروه موتور هیوندای

علاوه بر این ، E-GMP به لطف سیستم مدیریت گرمای بهبود یافته ، می تواند 10 درصد اضافی از تراکم انرژی را در مقایسه با وسایل نقلیه الکتریکی موجود ، از باتری های تقویت شده با فولاد تخلیه کند. این کار هم عملکرد و هم دامنه را بهبود می بخشد ، در حالی که فضای بیشتری از پا در کابین آزاد می شود. شاید چشمگیرترین موتورهای پیشرانه E-GMP باشد. آنها کوچکتر از آنهایی هستند که معمولاً در سایر وسایل نقلیه الکتریکی استفاده می شوند ، اما تا 70 درصد سریعتر از همتایان بزرگتر می چرخند و عملکرد یکسانی را در هنگام صرفه جویی در فضا و وزن به شما می دهند. به اندازه کافی عجیب ، خودروهای مبتنی بر E-GMP گزینه چرخ دنده جلو را نخواهند داشت – به طور پیش فرض RWD و 4WD اختیاری با افزودن موتور دیگر به محور جلو خواهند بود.

سیستم شارژ E-GMP نیز کاملاً چشمگیر است. نسل فعلی اتومبیل های الکتریکی معمولاً بر روی سیستم الکتریکی 400 ولت ساخته می شوند که به آنها امکان شارژ با سرعت 50 کیلو وات تا 150 کیلو وات را می دهد. اما Lucid Air ، GM EV Hummer و تعداد دیگری از مارک های لوکس EV در حال حاضر از معماری 800 ولت استفاده کرده اند که به شارژرهای سطح 3 DC اجازه می دهد تا به معنای واقعی کلمه انرژی را به باتری های خسته تا 350 کیلووات تزریق کنند. E-GMP نیز همین کار را می کند ، با ارائه معماری 800 ولت که در صورت نیاز به وضعیت شارژ و بدون نیاز به آداپتورهای اضافی می توان آن را به 400 ولت کاهش داد. این اولین وسایل نقلیه موجود هستند که می توانند تا 400 ولت یا 800 ولت شارژ شوند. HMG انتظار دارد یک وسیله نقلیه ساخته شده بر روی پلت فرم E-GMP حدود 500 کیلومتر برد داشته باشد که قادر به شارژ “80 درصد فقط در 18 دقیقه است و می تواند در عرض تنها 5 دقیقه 100 کیلومتر را اضافه کند”. هیوندای در حال حاضر با شبکه شارژ EV ، Ionity ، برای خدمات در کره و اروپا همکاری می کند و در حال حاضر مذاکرات با شبکه های شارژ ایالات متحده در حال انجام است.

شاسی

گروه موتور هیوندای

علاوه بر این ، این وسایل نقلیه قادر به شارژ دو طرفه خواهند بود ، به این معنی که آنها می توانند از طریق شبکه برای شارژ مجدد باتری خود انرژی بگیرند و یا در ساعات اوج استفاده از انرژی باتری های خود را به داخل شبکه تخلیه کنند و وقفه ها حتی می تواند یک ولتاژ برق دوم (شبیه به گازهای خروجی) را تأمین کند یا به عنوان منبع تغذیه سیار در سفر بعدی جذاب شما عمل کند.در واقع ، شرکت ها معتقدند که چنین وسیله ای می تواند “3.5 کیلووات نیرو تولید کند و یک کولر گازی متوسط ​​کار کند. و یک تلویزیون 55 اینچی تا 24 ساعت. “

HMG قصد دارد اولین خودروهای E-GMP را سال آینده با عرضه Ioniq 5 به بازار عرضه کند. برای جزئیات بیشتر در مورد قیمت و در دسترس بودن در ماه های آینده با Engadget همراه باشید.

[ad_2]

منبع: shose-news.ir