[ad_1]

هیچ گونه خرابی یا آسیب دیدگی نرم افزار گزارش نشده است و تنها مشكلات ذکر شده در سایر تشنج ها شامل 16 مورد آتش سوزی ناشی از سوئیچ CR-V بود. هوندا از مشتریان آسیب دیده می خواهد که به محض دریافت اعلان ، اتومبیل خود را سرویس کنند و اعلان های نامه ای از اواخر ژانویه 2021 شروع شود. شما می توانید به صورت آنلاین بررسی کنید که آیا به این سرویس نیاز دارید یا خیر

تشنج نرم افزاری در صنعت رایج است ، اما سال خوبی برای هوندا نیست. وی پس از اطلاع از خرابی داشبورد و دوربین پشتیبان ، در ماه آگوست 608000 مینی ون و SUV را فراخواند. به عبارت دیگر ، انتقال به دیجیتال درمانی نیست – نرم افزار می تواند به اندازه سیستم های مکانیکی (اگر نه بیشتر) دارای مزاج باشد.

[ad_2]

منبع: shose-news.ir