[ad_1]

در اوایل ماه سپتامبر ، اپیک ، اسپاتیفای و تعدادی از شرکت های بزرگ و کوچک در کنار هم قرار گرفتند و ائتلاف Application Justice را تشکیل دادند تا اپل و گوگل را تحت فشار قرار دهند تا سیاست های فروشگاه برنامه خود را تغییر دهند. این اتحاد از آن زمان رشد کرده است و بیش از 50 عضو دارد ، اما روز چهارشنبه از یکی از جذاب ترین موارد اضافه شده تاکنون استقبال کرد: Digital Content Next (DCN) ، یک انجمن تجاری به نمایندگی از ناشران مختلف رسانه ها در ایالات متحده ، از جمله نیویورک تایمز و The آخرین بار

DNC اولین گروه خبری نیست که به این مقایسه پیوست ، اما اولین گروهی است که در ایالات متحده این کار را انجام می دهد. DCN ادعا می کند که اقدامات اپل بر اعضای آن تأثیر منفی گذاشته است. این گروه گفت: “صنعت نشر همچنان با اتخاذ بسترهای دیجیتالی و ارائه محتوای با کیفیت بالا ، خود را دوباره کشف می کند ، اما سیاست های سختگیرانه اپل آن را برای نوآوری در تجارت بسیار چالش برانگیز کرده است.”

[ad_2]

منبع: shose-news.ir