نیلسن برای تشخیص نظرات سایر دستگاه ها ، رتبه بندی تلویزیونی خود را تطبیق می دهد


اجرای سیستم مدتی طول خواهد کشید. نیلزن تا سه ماهه چهارم سال 2022 هیچ شاخصی برای محتوای خاص و تبلیغات نخواهد داشت و تا پاییز 2024 هسته اصلی رتبه بندی شرکت را تشکیل نمی دهد. در این مرحله ، با دورتر و بیشتر شدن افراد ، ممکن است ضروری باشد. بیشتر و بیشتر از تلویزیون معمولی. با این حال ، وقتی نیلسن مدلی را که دهه هاست از آن استفاده می کند ، تجدید نظر کند ، این یک انتقال کوچک نیست.

این تغییر همچنین می تواند بر آنچه تماشا می کنید تأثیر بگذارد. تبلیغ کنندگان غالباً بر اساس تعداد مخاطب احتمالی تصمیم می گیرند که کجا و چگونه پول خود را خرج کنند و این زمانی دشوار است که نمایش می تواند در قالب ها و خدمات مختلف ظاهر شود. ردیابی تبلیغات در جایی که تبلیغات برای شما آسان تر است ، احتمال سرمایه گذاری آنها در برنامه های آنلاین به جای بازی ایمن با تلویزیون های معمولی ، بیشتر است.


منبع: shose-news.ir

حتما بخوانید:
آمازون انگلیس در روز راه اندازی جایگزین PS5 "دزدیده شده" می شود

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum bayan escort - vip elit escort lyft accident lawyer html nullednulled themesGeciktirici