نیلسن برای تشخیص نظرات سایر دستگاه ها ، رتبه بندی تلویزیونی خود را تطبیق می دهد


اجرای سیستم مدتی طول خواهد کشید. نیلزن تا سه ماهه چهارم سال 2022 هیچ شاخصی برای محتوای خاص و تبلیغات نخواهد داشت و تا پاییز 2024 هسته اصلی رتبه بندی شرکت را تشکیل نمی دهد. در این مرحله ، با دورتر و بیشتر شدن افراد ، ممکن است ضروری باشد. بیشتر و بیشتر از تلویزیون معمولی. با این حال ، وقتی نیلسن مدلی را که دهه هاست از آن استفاده می کند ، تجدید نظر کند ، این یک انتقال کوچک نیست.

این تغییر همچنین می تواند بر آنچه تماشا می کنید تأثیر بگذارد. تبلیغ کنندگان غالباً بر اساس تعداد مخاطب احتمالی تصمیم می گیرند که کجا و چگونه پول خود را خرج کنند و این زمانی دشوار است که نمایش می تواند در قالب ها و خدمات مختلف ظاهر شود. ردیابی تبلیغات در جایی که تبلیغات برای شما آسان تر است ، احتمال سرمایه گذاری آنها در برنامه های آنلاین به جای بازی ایمن با تلویزیون های معمولی ، بیشتر است.


منبع: shose-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>