[ad_1]

صوتی اتومبیل مسابقه ای صوتی E-Tron FE07 فرمول E

آئودی

با این حال ، این قدرت بسیار کارآمدتر را به جاده می رساند. MGU05 اکنون با بهره وری 95 درصدی کار می کند ، رقبایی مانند مسابقه ماهیندرا را با هم ترکیب می کند و کارایی موتورهای هیبریدی فرمول 1. را تقریباً دو برابر می کند. حتی بهتر ، آئودی گفت که به لطف طراحی جدید و مواد فیبر کربن ، وزن کل پیشرانه 35 پوند ، که به کاهش وزن کلی EV کمک می کند.

در طول مکالمه فناوری خود ، آئودی گفت که افزایش جدید بهره وری در واقع از “فناوری فوق سبک” آن ناشی شده است که قبلاً در اتومبیل های سواری گنجانده شده است و نه برعکس. با این حال ، مدیر اجرایی فرمول E آلن مک نیش معتقد است که نرم افزار توسعه یافته در فرمول E در نهایت راه را برای مدل های مصرفی این شرکت هموار خواهد کرد. “ما فضای محدودی داریم [develop hardware]وی گفت: “اما با استفاده از این نرم افزار ، من فکر می کنم می توانیم از آن بسیار استفاده کنیم و این منطقه ای است که بیشتر اوقات در آن تمرکز می کنیم.”

[ad_2]

منبع: shose-news.ir