نرم افزار حسابداری سپیدار همکاران سیستم برای مدیریت هوشمندانه کمپانی های کوچک می باشد. سادگی کاربرد این محصولات نیاز به خدمات پس از فروش دائمی را از میان برده است. “کلاب مشتریان سپیدار سیستم” هم بر اساس همین تفکرات طراحی شده است. کاربران همین سیستمها با عضویت در کلاب از امکانات ارزشمندی مانند دسترسی به آخرین نسخه نرم افزارها، برخوردار میشوند. همین محصولات در حال حاظر مورد استقبال تعداد قابل توجهی از مشتریان قرار گرفته و راضی بودن اعضا همین محصولات نشانگر همین موضوع است.
نرم افزار حسابداری سپیدار توسط عرضه کنندههای انحصاری شرکت سپیدار در اختیار سازمانها قرار میگیرد. در آخر در مورد امنیت و کارکرد همین سیستم حسابداری پیشرفته نباید نگرانی داشته باشید کما اینکه این سیستم از پشتیبانی بیست و چهار ساعته برخوردار میباشد و میتواند تمامی نیروهای حاضر در شرکت را در هنگام در گیر نقص هدایت کند.
از قابلیتهای زیاد مورد توجه این نرم افزار اخذ گزارشهای مهم و آپدیت از حساب تمامی مشتریان هست که داده های مالی را در اختیار مدیر و خریدار قرار داده و همه ابهات موجود در زمینه حسابرسی را برطرف میکند. در واقع این نرم افزار بناکننده سازماندهی یک ارتباط قابل اعتماد دربین مشتریان و موسسه مالی-تجاری مربوطه محسوب میگردد.
بستههای نرم افزار حسابداری شرکتی سپیدار
نرم افزار حسابداری شرکتی سپیدار همکاران سیستم، با چهار بستهی تولیدی، خدماتی، بازرگانی و پیمانکاری، به جهت مدیریت چابکتر شرکتهای متوسط و کوچک طراحی شده است و متناسب با نیازهای همین کسبوکارها، کاربری بسیار سادهای دارد. سپیدار؛ بخشهای عملیاتی حسابداری و مالی، تامین و خرید و فروش و مشتریان را پوشش میدهد. نرم افزار حسابداری سپیدار همچنین شامل 10 سیستم می باشد.
اختصاصیترین کارهای حسابداری و حسابرسی نرم افزار حسابداری سپیدار
عبارتند از:
· قابلیت تسویه حساب با دستگاههای کارتخوان
· ماندهگیری از تمامی حسابهای بانکی ثبت شده در سیستم به تفکیک
· اطلاع رسانی از موعد روزگار پرداخت و تسویه چکهای پرداختی یا دریافتی
· توانایی راسگیری همه دریافتی و پرداختیها
· قابلیت ثبت کلیه روند گردش چک موجود در دست مشتریان متعدد
· توانایی اعلاندهی بابت موجودی منفی در حساب صندوق یا بانک و ارائه گزارش جز به جز مبنی بر فروش و پرداخت صندوق
· تهیه اتوماتیک مغایرتهای بانکی و اعلان به حسابدار
نرم افزار حسابداری سپیدار همکاران سیستم، نقش بسیار مهمی در کنترل تمامی اتفاقات رخ داده در انبار دارد. در همگی واحدهای صنعتی به خصوص در واحدهای تجاری که شامل اقلام بسیار زیادی هستند و خروج و ورود محصول به انبار دوچندان اتفاق میافتد یا این که در شرکتهای فروش محصول که نوع و تعداد کالاهای داخل شده از عرضه کنندگان مختلف دوچندان حائز اهمیت است، نرم افزار مالی آپدیت شده و کاربردی مورد نیاز میباشد که بدون شک همین نرم افزار آیتم مناسبی به جهت همین واحدهای بازرگانی-تجاری میباشد.
بخش تامین کنندگان همین نرم افزار پرفروش همگی عملیات انجام شده در انبار، تعداد و دسته کالاهای محل ورود و خروجی، موجودی محصول در پایان ماه و سال مالی، داده ها در رابطه با عرضه کنندگان خرده و عمده را ثبت و کنترل میکند.
مهم ترین خصوصیت های بخش انبار این سیستم:
· توان انبارگردانی فصلی و سالانه
· قابلیت تعیین نقطه سفارش کالاهای گوناگون و تفکیک بندی آنان
· نظارت مستقیم بر موجودی کالاها و کنترل موجودیهای منفی بر پایه میزان فروش روزانه و ماهانه
· به کارگیری از طریق میانگین موزون به جهت قیمتگذاری همه کالاهای موجود در انبار
· به کار گیری از عاملهای تفکیکی متعدد مانند: سال تولید، سال انقضا، حواله انبار و… جهت کنترل اوراق ورودی و خروجی
· قابلیت بارگیری تصاویر محصولات جهت شناسایی راحتتر در محصولات مشابه