[ad_1]

به گفته نویسندگان نامه ها ، دلیل اینکه فیس بوک مجریان را به بازگشت به دفتر تشویق می کند این است که تعدیل مبتنی بر هوش مصنوعی شرکت “سالها” است تا واقعاً مثر باشد.

بدون اطلاع مردم ، فیس بوک یک آزمایش زنده در مقیاس وسیع را در تعدیل محتوای کاملاً خودکار انجام داد. مدیریت به ناظران گفت که دیگر نباید مقداری از محتوای سمی را که در ابزار بررسی که روی آن کار می کنیم ، نشان دهد – به عنوان مثال ، خشونت گرافیکی یا کودک آزاری ، به عنوان مثال.

هوش مصنوعی در حد کار نبود. یک سخنرانی مهم به دهان فیلتر فیس بوک افتاد – و محتوای پرخطر مانند خودآزاری همچنان باقی مانده است.

درس روشن است. الگوریتم های فیس بوک از دستیابی به سطح پالایش لازم برای تعدیل خودکار مطالب فاصله زیادی دارند.

این نامه همچنین چندین مسئله را که قبل از همه گیری ویروس کرونا دیده می شود ، مانند کمبود بهداشت روانی برای مجریان و وضعیت آنها به عنوان مجری به جای کارمندان تمام وقت ، مطرح می کند. در میان مجریان ، آنها از فیس بوک و شرکتهایی که آنها را استخدام می کنند تقاضا می کنند: پرداخت خطر ، خطر انعطاف پذیری بیشتر در خانه و دسترسی به سلامت روان بهتر.

سخنگوی فیس بوک در بیانیه ای برخی ادعاهای مطرح شده در این نامه را مورد اختلاف قرار داد. سخنگوی گفت: “ما از كار ارزشمند بازرسان قدردانی می كنیم و سلامت و ایمنی آنها را اولویت می دهیم.” “اگرچه ما به گفتگوی داخلی باز اعتقاد داریم ، اما این بحث ها باید منصفانه باشد. بیشتر این 15000 بازبینی کننده محتوا در خانه کار می کنند و در طول بیماری همه گیر به کار خود ادامه می دهند. همه آنها از روز اول کار خود به منابع بهداشتی و رفاه محرمانه دسترسی دارند و فیس بوک فراتر از دستورالعمل های بهداشتی است تا امکانات را برای هر شغل در دفتر امن نگه دارد. “

در این نامه مشخص می شود که همه گیر ویروس کرونا چگونه عملیات تعدیل محتوای فیس بوک را پیچیده کرده است. در ماه مارس ، این شرکت در آغاز همه گیری هشدار داد که این شرکت بیشتر به اتوماسیون متکی خواهد بود ، زیرا بسیاری از مجریان انسانی آن نمی توانند از خانه کار کنند. اگرچه این شرکت بارها و بارها سود حاصل از سیستم های هوش مصنوعی خود را تبلیغ کرده است ، اما تکیه بر تعدیل خودکار مشکلات زیادی را به وجود آورده است.

در همان زمان ، کارمندان قراردادی که بیشترین تعدیل محتوای رسانه های اجتماعی را انجام می دهند مدت ها استدلال می کردند که این شرکت برای محافظت از آنها اقدامات کافی انجام نمی دهد. مجریانی که بسیاری از آنها روزهای خود را با مرور اطلاعات نادرست ، خشونت گرافیکی و سایر مطالب خام مرور می کنند ، این شرکت را به دلیل دستمزد پایین و بهداشت روانی ناکافی انتقاد می کنند. در ماه مه ، فیس بوک 52 میلیون دلار برای حل و فصل یک پرونده دعوی طبقاتی به نمایندگی از ناظران که گفتند در نتیجه کارشان PTSD ایجاد کرده اند ، پرداخت کرد.

[ad_2]

منبع: shose-news.ir