[ad_1]

مایکروسافت ، نینتندو و سونی رقابت های معمول خود را برای بهبود بازی های آنلاین آزاد می کنند. این شرکت ها مجموعه ای از اصول کلی را برای بازی های ایمن تر ، به ویژه برای بازیکنان جوان ترسیم کردند. این مفاهیم رادیکال نیستند ، اما روشن می کنند که بازیکنان سمی و سایر انواع سو of استفاده ها را تحمل نخواهند کرد.

برای مبتدیان ، این سه ابزار قول می دهند که ابزارهای پیشگیری مانند شخصی سازی ، ابزارهای امنیتی آسان برای استفاده ، کدهای رفتاری و سیستم هایی را که قبل از وقوع از سو abuse استفاده جلوگیری می کنند ، ارائه دهند. این شرکت ها همچنین قول می دهند برای ارتقا safety ایمنی با شرکای دولت ، نیروی انتظامی و صنعت (مانند تابلوهای رتبه بندی) همکاری کنند. آنها معتقدند که نفرت ، آزار و اذیت و استثمار بازیکنان جوان “جایی در بازی ها” ندارد.

[ad_2]

منبع: shose-news.ir