قوانین جاده ایالات متحده

سنسور کیسه هوا یک شتاب سنج MEMS هست که یک مدار مجتمع ریز با موادتشکیل دهنده میکرو مکانیکی یکپارچه است. به جهت ایجاد حفاظت در برابر تصادف برای سرنشینانی که از کمربند ایمنی استعمال نمی کنند، طراحی کیسه های هوای ایالات متحده دوچندان توانا تر از کیسه های هوا طراحی شده بر مبنا استانداردهای بین المللی ECE آیتم به کارگیری در بخش اعظم کشورهای دیگر است. در 11 ژوئیه 1984، دولت ایالات متحده استاندارد فدرال ایمنی ماشین های موتوری 208 (FMVSS 208) را تصحیح کرد تا ماشینهای تولید شده پس از 1 آوریل 1989 را ملزم کند که به یک مهار غیرفعال به جهت راننده مجهز شوند. همین به برهان صدمات ناشی از کیسه‌های هوای نسل اول بود، اگر‌چه FMVSS 208 کماکان به مهندسی و کالیبره شدن کیسه‌ها نیاز دارد تا بتواند جان یک آدمک آزمایش تصادف مرد دارای ترازو و وزن 50 درصد بدون کمربند را نجات دهد. کیسه‌های هوای ECE عموماً کوچک‌تر میباشند و اهمیت شدت کمتری نسبت به کیسه‌های هوای ایالات متحده باد می‌شوند، زیرا مشخصات ECE بر مبنا نمونه‌های آزمون تصادف کمربند هستند. حصر شتاب توسط ایالت های مختلف تعیین می شود. دستور مدام در سمت چپ ماشین قرار دارد. همین آسیب‌ها ممکن میباشد بوسیله رانندگان بی‌هوشی که بر روی فرمان غلتیده‌اند، سرنشینانی که مهار نشده یا به‌درستی مهار نشده‌اند و در هنگام ترمز قبل از تصادف روی صندلی به جلو می‌لغزند و رانندگانی که کمربند بسته‌اند و خیلی نزدیک به امر نشسته‌اند، متحمل شوند. دلیل مهربانی برای عدم عبور راننده از روی فرمان، رسمی که به عمده رانندگان یادگیرنده آموزش دیتا می شود، اما به شتاب به وسیله بسیاری فراموش می شود، همین میباشد که گشوده شدن کیسه هوا در حین گفتگو در پیچ ممکن است منجر به رانده شدن دست (های) راننده به تحمیل شود. به رخ او وارد می شود و هر دسته جراحت ناشی از کیسه هوا را تشدید می کند. از دوران شروع سقوط، کل روند استقرار و تورم حدود 0.04 ثانیه است. پیشرفت‌ها در فن‌آوری حسگر و ژنراتور گاز قابلیت و امکان بسط سیستم‌های کیسه هوای نسل سوم را مهیا کرده است که می‌توانند پارامترهای استقرار خود را کلیدی اندازه، وزن، حالت و شرایط مهار سرنشین تهیه و تنظیم کنند. همین پیشرفت‌ها کاهش ریسک فاکتور آسیب را به جهت بزرگسالان و کودکان ریز نشان دیتا هست که خطر زخم دیدگی با سیستم‌های کیسه هوای نسل اول را ارتقاء می‌دهند. حدود 3.3 میلیون کیسه هوا در آن برهه زمانی زمانی شکل دیتا است و آژانس تخمین میزند که جان بیش از 6377 نفر نجات یافته و از صدمات بی‌شماری پرهیز شده است. اجرای نخستین کیسه‌های هوای جلو امداد چندانی به حفظ در برابر برخوردهای جانبی نمی‌کرد، که می‌تواند خطرناک‌تر از عکس العمل از جلو باشد، چون حوزه‌ مچاله حافظ در جلوی محیط سرنشین کاملاً دور زده می‌شود. هرچه فشار باطن کیسه هوا عمده باشد، نیروی بیشتری از کیسه هوا به سرنشینان در تماس دارای آن وارد می شود. به جهت کسانی که هر نوع نگرانی در آیتم دقیقا چه جایی و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از سایت ، شما احتمالا می توانید اهمیت ما در ورقه وب تماس بگیرید.

حتما بخوانید:
هدف ثابت Cyberpunk 2077 موجب محدودیت در پرونده های PC ، خرابی کنسول می شود

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum html nullednulled themes1xbet-girisMobil Ödeme Nakite Çevirme1xbet