[ad_1]

در مورد آینده کوستومر ، به نظر می رسد که فیس بوک لطفی به این شرکت نشان خواهد داد. این شرکت گفت: “فیس بوک قصد دارد با تأمین منابع لازم برای مقیاس بخشیدن به تجارت ، بهبود و نوآوری محصولات خود و دلخوشی مشتریان خود ، از عملیات كوستومر پشتیبانی كند.” فیس بوک همچنین به سرعت یادآوری می کند که شرکت ها برای مدیریت ابزارهای ارتباطی آنلاین خود مجبور به استفاده از Kustomer نخواهند شد. “ما می خواهیم شرکت ها در هر اندازه و صنایع ارزش پیام ها را کشف کنند – و داشتن اکوسیستم حیاتی یک شریک برای ارائه انتخاب به مشتریان بسیار مهم است.”

پسندیدن WSJ اشاره می کند که فیس بوک پس از خرید بیش از 100 شرکت و شرکت تازه کار برای سابقه 16 ساله خود ، با معاملات پر زرق و برق عجیب نیست. دو معروف ترین خرید وی – یک میلیارد دلار اینستاگرام در سال 2012 و 19 میلیارد دلار واتس اپ در سال 2014 – تأثیر چشمگیری در فضای اینترنت داشته است. همین خریدها همچنین اخیراً این شرکت را در کانون توجه کمیسیون تجارت فدرال قرار داده است که در اوایل سال جاری تحقیقات ضد انحصاری را درباره این شرکت – همچنین اپل ، آمازون و گوگل – اعلام کرد.

[ad_2]

منبع: shose-news.ir