فیس بوک تبلیغات روزنامه های تمام صفحه را برای حمله به تغییرات حریم خصوصی iOS 14 راه اندازی می کند


فیس بوک از تبلیغات روزنامه های تمام صفحه برای انتقاد از سیاست آینده اپل استفاده می کند ، این گزینه به مشتریان آیفون و آیپد این امکان را می دهد که آیا تبلیغ کنندگان می توانند آنها را ردیابی کنند. این شرکت در تبلیغات خود ادعا می کند که “برای تجارت کوچک در همه جا با اپل روبرو است.” وی گفت ، در صورت ادامه تغییر سیاست ، این شرکت ها نمی توانند مشتریانی را با تبلیغات شخصی یافته و هدف قرار دهند. اگر آنها نتوانند این کار را انجام دهند ، فروش آنها کاهش می یابد ، “این به چالش های بسیاری که اکنون در آن قرار دارند اضافه می شود” ، این شرکت در تبلیغی گفت بلومبرگ گزارش ها در نیویورک تایمز ، وال استریت ژورنال و واشنگتن پست منتشر خواهد شد.

مشکل فیس بوک با تغییر در iOS 14 است که به توسعه دهندگان نیاز دارد قبل از ردیابی ، از آنها اجازه بگیرند. این شرکت توضیح داد: “ردیابی به عمل پیوند دادن داده های کاربر یا دستگاه توسط برنامه شما به کاربر یا داده دستگاه توسط برنامه های دیگر شرکت ها ، وب سایت ها یا خصوصیات آفلاین برای تبلیغات هدفمند یا اندازه گیری آگهی جمع می شود” صفحه پشتیبانی تمرکز توسعه دهنده. این در ژوئن اعلام شد و در ابتدا قرار بود با انتشار iOS 14 در پاییز منتشر شود. دو ماه بعد ، فیس بوک در یک پست وبلاگ هشدار داد که این تغییر “به بسیاری از توسعه دهندگان و ناشران ما در یک زمان دشوار آسیب خواهد رساند.”


منبع: shose-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>