[ad_1]

از زمان اعلام اپل در ژوئن ، فیس بوک از به روزرسانی سیاست های آینده انتقاد کرده و گفته است “این امر به توسعه دهندگان و ناشران آسیب می رساند” در شرایط دشوار برای تجارت قرار بود سیاست حفظ حریم خصوصی جدید با iOS 14 منتشر شود ، اما اپل تصمیم گرفت اجرای آن را به سال آینده موکول کند تا به توسعه دهندگان فرصت بیشتری بدهد تا تغییرات لازم را انجام دهند.

اپل هیچ نشانه ای از عقب نشینی نشان نمی دهد. بلومبرگ در ماه نوامبر اعلام كرد كه نامه ای را به سازمان های حقوق بشر و حریم خصوصی در پاسخ به انتقادات اولیه از فیس بوك ارسال كرده و اقدامات رسانه های اجتماعی را مورد حمله قرار داده است. “مدیران فیس بوک به صراحت گفته اند که آنها قصد دارند هرچه بیشتر داده ها را در مورد محصولات شخص ثالث و شخص ثالث جمع آوری کنند تا از پروفایل های دقیق کاربران خود تولید کنند و درآمد کسب کنند ، و این بی توجهی به حریم خصوصی کاربران همچنان گسترش می یابد. گزارشات می گویند. وی همچنین در بیانیه جدیدی که به آن ارسال شد از تغییر سیاست دفاع کرد MacRumors مربوط به اولین آگهی ارسال شده توسط فیس بوک است:

“ما معتقدیم که این فقط حمایت از مشتریان است. کاربران باید بدانند چه زمانی داده های آنها در برنامه ها و وب سایت های دیگر جمع آوری و به اشتراک گذاشته می شود – و باید اجازه دهند این کار را انجام دهند یا خیر. شفافیت ردیابی برنامه ها در iOS 14 نیازی به تغییر فیس بوک در رهگیری کاربران و ایجاد تبلیغات هدفمند ندارد ، بلکه به سادگی از آنها می خواهد به کاربران امکان انتخاب بدهند. “

می توانید تبلیغ جدید را در صفحه کامل Facebook در زیر بخوانید:

فیس بوک

فیس بوک

[ad_2]

منبع: shose-news.ir