[ad_1]

بسته سلاح مسابقات غیرواقعی Warframe

افراط دیجیتال

چارچوب با توجه به سابقه قابل توجه بین Digital Extremes و Epic ، یک حذف عجیب از فروشگاه Epic Games است. آنها حق همکاری Unreal را تأسیس کردند ، در حالی که مدیرعامل Epic Tim Sweeney و Digital Extremes مدیر عامل جیمز Schmalz از روزهای اشتراک نرم افزار در اوایل دهه 1990 با هم کار می کردند. Epic Megagames ، نام شرکت سوئینی حدود 15 میلیارد دلار پیش ، توسط Schmalz منتشر شده است بادهای خورشیدی و پین بال دزد حماسی در سال 1993. تا سال 1998 ، Epic و Digital Extremes نسخه اصلی آن را منتشر کردند غیر واقعی.

با این حال ، حدود 16 سال استودیوها با هم کار نکرده اند. Digital Extremes ساخت جدیدترین بازی Unreal خود را به پایان رسانده است ، مسابقات غیرواقعی 4، در سال 2004 ، استودیوی Schmalz به کمک به ساخت امتیازات BioShock و Homefront ادامه داد تاریکی IIو رها کنید چارچوب، یک تیرانداز آنلاین رایگان که از زمان راه اندازی در سال 2013 حدود 50 میلیون بازیکن ثبت شده را جمع آوری کرده است.

در همین حال ، اپیک مشغول Gears of War ، موتور غیرواقعی بود و سرانجام ، Fortnite و فروشگاه Epic Games.

سوینی به Engadget گفت: “ما در طول سالها با رشد تجارت خود در جهات مختلف ارتباط برقرار کردیم.” “اکنون متوجه شدیم که آنها به طور فزاینده ای با هم تداخل دارند و یک فرصت عالی برای ارتباط مخاطبان بازی ما وجود دارد.”

بسته سلاح مسابقات غیرواقعی Warframe

افراط دیجیتال

چارچوب به بازیهایی مانند پیوست Fortnite و لیگ موشک در بخش رایگان فروشگاه Epic Games. سوینی گفت که انتظار دارد این بخش در سال 2021 و بعد از آن انتقاد بیشتری نسبت به بازار دیجیتال این صنعت داشته باشد.

سوئینی گفت: “بازی رایگان رشد خواهد کرد ، زیرا ژانرهای بازی بیشتر به تجربه های آنلاین در میان گروه های اجتماعی تبدیل می شوند.” اگر همه بتوانند عضو شوند ، چه پرداخت پول از قبل راحت باشد ، بازی به مخاطبان بیشتری می رسد. “

اشمالز گفت که او بین برنامه های اشتراکی دهه 1990 – زمانی که توسعه دهندگان بازی های خود را در ازای دریافت کمک و بازخورد در دسترس کاربران BBS قرار می دهند – و اکوسیستم بازی های زنده ، آنلاین و رایگان امروزی موازی می بیند. در واقع ، او گفت ، ایده های Shareware و بازی به عنوان یک سرویس هیچ تفاوتی ندارند.

Schmalz گفت: “مفهوم اساسی و اساسی این است که شما به رایگان تجربه می دهید.” “و هک ، بهتر است خوب باشد که بازیکن را به جایی علاقه مند کند که بتواند چیزی بخرد. شما تنها در صورتی درآمد کسب می کنید که بازیکن به اندازه کافی خوب باشد و بازیکن فقط درصورتی که فکر کند به اندازه کافی خوب است پول خرج کند. بنابراین این یک چرخه بازخورد بسیار خوب است که برای همه طرفها مناسب است. من فکر می کنم یک عنصر از آموزش ما به عنوان یک توسعه دهنده نرم افزار مشترک وجود دارد که منجر به فلسفه های اساسی توسعه می شود که به طور طبیعی برای GAAS بسیار خوب کار می کنند. “

[ad_2]

منبع: shose-news.ir