[ad_1]

Netflix بدون افشای تمام اسرار خود ، چگونگی استفاده از هوش مصنوعی برای نمایش در بازار و پیش بینی موفقیت آنها را بیان کرد. ما قبلاً می دانستیم که Netflix درحال تغییر و تغییر رابط کاربری خود و نمایش کاشی هایی است که ظاهراً در حال حرکت است تا بینندگان بیشتری را به خود جلب کند. اما همچنین از AI برای مقایسه نمایش های جدید با برنامه هایی که در کشورهای مختلف تماشا کرده اند و همچنین استفاده از فراداده و اطلاعات مربوط به نمایش های غیر Netflix استفاده می کند. توضیحات کمی خشک است ، اما هوش مصنوعی فراتر از داده های Netflix است تا شرط های این شرکت را برای ریسک کمتر و سود بیشتر جلب کند. اگر به عنوان مثال ، درام در اسپانیا به خوبی پیش می رود ، نتفلیکس می تواند بازاریابی را در منطقه افزایش دهد و دوبله و زیرنویس را زودتر از حد معمول آماده کند.

“مت اسمیت”.

این شرکت به تفصیل فناوری پشت پرتره نور را توصیف کرده است.

نتفلیکس تنها کسی نبود که در آخر هفته برای جمعیت توضیحاتی ارائه داد. چراغ پرتره گوگل که در ماه سپتامبر برای Pixel 4a 5G و Pixel 5 راه اندازی می شود ، همچنین از هوش مصنوعی برای بهبود نور و تغییر عکس های شما استفاده می کند. اکنون این شرکت دقیقاً نحوه ساخت این ابزار را توضیح داده است ، از جمله اینکه چگونه مدل های یادگیری ماشین خود را آموزش داده است.

گوگل به وضوح به میلیون ها پرتره ، با روشنایی اضافی و از جهات مختلف ، نیاز دارد. او برای گرفتن عکس های مورد نیاز خود از یک وسیله روشنایی کروی با 64 دوربین و 331 منبع نور LED قابل برنامه ریزی جداگانه استفاده کرد و 70 نفر را با رنگ پوست ، شکل صورت ، جنس ، مدل مو و حتی لباس و لوازم جانبی ضبط کرد. سپس آن را انجام دهید
به خواندن ادامه دهید.

بدیهی است این آزمایشی برای دلسرد کردن رفتارهای پرخطر بود.

صبح بعد

دیزنی گفت که این کار اخیر خود را در زمینه قرار دادن دیجیتال ماسک بر روی چهره مهمانان پارک موضوعی متوقف کرده است ، که در عکس های سفر نشان داده شده است. دیزنی گفت این یک آزمایش “پاسخ مهمان” است ، اما توضیح نداد که چرا این تمرین را شروع کرده یا متوقف کرده است.

میهمانان اخیراً این تمرین را برای برخی از پیاده رویها مشاهده کرده اند ، از جمله Spino Ranger Spin Dinosaur و Buzz Lightyear. بسیاری بر این باورند که ویرایش های دیجیتالی به گونه ای طراحی شده اند که سوارکاران را از برداشتن ماسک برای عکس منصرف کنند.
به خواندن ادامه دهید.

اتومبیل های پیشرفته برقی تقاضای زیادی ندارند.

صبح بعد

CNBC یک ایمیل داخلی از تسلا دریافت کرد مبنی بر اینکه این خودروساز تولید مدل S و مدل X را از 24 دسامبر تا 11 ژانویه به مدت 18 روز متوقف می کند. این شرکت در یک نامه الکترونیکی فاش شده جداگانه اظهار داشت که تقاضا برای برخی از اتومبیل های آن “بسیار بیشتر” از عرضه سه ماهه است ، بنابراین به وضوح علاقه به مدل های مقرون به صرفه تری برای مدل 3 و مدل Y وجود دارد. تولید اتومبیل های برقی با قیمت مناسب بیشتر از تجملات وسایل نقلیه مدتها پیش در سه ماهه سوم سال جاری ، تسلا 15200 مدل S و X را از مجموع 139،300 دستگاه خودرو تحویل داده است. دلیل دیگر اینکه چرا تقاضا برای خودروهای گران قیمت کاهش یافته است؟ مدل شطرنجی فریب خورده S – اگر توانایی تحمل یک خودروی برقی با کیفیت را دارید ، قدرتمندترین آن را می خواهید ، درست است؟
به خواندن ادامه دهید.

با حمایت مالی StackCommerce

StackCommerce

[ad_2]

منبع: shose-news.ir