ردیابی Ray با Vulkan SDK جدید به بازی های بیشتری منجر می شود


تا به امروز ، بازی های رایانه ای با تصاویر پرتوی مجبور به استفاده از DirectX مایکروسافت یا استفاده از کد اختصاصی GPU بودند. با این حال ، این فناوری اکنون باید در دسترس مخاطبان بیشتری قرار گیرد. LunarG مجموعه نرم افزاری Vulkan را منتشر کرده است که به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا با استفاده از استاندارد گرافیک باز ، ردیابی اشعه را به بازی ها و برنامه ها اضافه کنند. شما به یک پردازنده گرافیکی توانمند مانند کارت های AMD Radeon 6800 یا کارت های 20 و 30 سری NVIDIA نیاز دارید ، اما در غیر این صورت می توانید انتظار داشته باشید که بازی های ردیابی پرتو را بیشتر انجام دهید.

این کیت اوج تلاشهای فراوان Vulkan برای احیای ردیابی پرتو است ، از جمله پسوندهای نهایی در ماه نوامبر و درایورهای گرافیک از AMD و NVIDIA. سخت افزار Xe-HPG اینتل از ردیابی پرتو در سال 2021 پشتیبانی خواهد کرد.


منبع: shose-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>