[ad_1]

توییتر

نکات قابل توجه در سال 2020

  • دو تیم متمرکز بر دسترسی برای ایجاد یک محصول و فضای کاری فراگیرتر ایجاد کنید.

  • برای قابلیت های جدید مانند ناوگان و توییت های صوتی ممیزی های دسترسی شخص ثالث را ارسال کنید و نظرسنجی های دسترسی کاربر محور را انجام دهید.

  • آنها زیرنویس های استاندارد عکس ها و گیف ها را برای همه در توییتر فعال کردند و محدودیت کاراکترها را از 420 به 1000 افزایش دادند.

غلبه بر اشتباه اشتباه توییتر با توییت های صوتی امسال دشوار است ، اما اگر می توانید احساس عفو و گذشت کنید. آکوینو گفت: “با وجود همه چک هایی که توییتر دریافت می کند ، دسترسی کلی آنها همیشه خوب بوده است.” توییتر به عنوان یکی از شرکت های کوچکتر در این لیست ، قبل از شکست توییت های صوتی تیم دسترسی رسمی نداشت و در عوض به داوطلبان سازمان خود اعتماد می کرد. از آن زمان ، این شرکت به نظارت قوی خود در این زمینه اعتراف کرده و دو تیم جدید برای دسترسی بیشتر محصولات و محل کار خود تشکیل داده است.

دیانا ماسیاس ، مدیر ارشد شرکت مهندسی نرم افزار ، گفت: “ما تشخیص می دهیم كه هنوز كارهای زیادی برای انجام دادن داریم ، بنابراین ما متعهد هستیم كه توییتر را برای جامعه معلولین فراگیرتر كنیم.” وی افزود: “ما در ابتدا فرهنگ در دسترس ایجاد می کنیم.”

در اوایل سال جاری ، Macias گفت که توییتر حسابرسی های دسترسی شخص ثالث را در سرویس گیرنده های iOS ، Android و وب ایجاد کرده است. علاوه بر این ، پشتیبانی از صفحه خوانین مانند VoiceOver و TalkBack و همچنین نمایشگرهای بریل ، میانبرهای صفحه کلید و صفحه کلید برای تغییر کنترل iOS اضافه شده است.

با توجه به اینکه امسال تیم های دسترسی آن به طور رسمی تأسیس شده اند ، تعجب آور نیست که توییتر هنوز کارهای زیادی برای انجام دارد. اما Macias قول می دهد که تیم تجربه تجربه دسترسی “مستقیماً با تیم های دیگر کار خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که ما مسئول شناسایی و پر کردن شکاف های دسترسی در طول چرخه عمر محصول هستیم.

نگاه به جلو: چگونه صنعت می تواند عملکرد بهتری داشته باشد

به طور کلی ، شرکت های بزرگتر کارهای بیشتری برای بهبود در دسترس بودن محصولات خود انجام داده اند ، که منطقی است. از آنجا که آنها خیلی گسترده نیستند ، توییتر و فیس بوک کمتر تلاش کرده اند تا در این جبهه نشان دهند. اما این بدان معنا نیست که آنها نمی توانند عملکرد بهتری داشته باشند – هر دو شبکه اجتماعی گستره وسیعی دارند و زندگی میلیاردها انسان را تحت تأثیر قرار می دهند.

گذشته از شش غولی که من روی آنها تمرکز کردم ، هنوز بسیاری از مشاغل فناوری وجود دارد که باید مورد بررسی قرار گیرند. بسیاری از شرکت های دیگر نیز در سال 2020 پیشرفت قابل توجهی در قابلیت دسترسی ایجاد کرده اند. راچفال امسال Peloton را به عنوان نمونه ذکر کرد و Talkback گوگل را در محصولات خود ادغام کرد. در این سال ، بسیاری از محصولات فنی و همسایه به بازار عرضه شدند که به طور مستقیم به مشکلات دسترسی می پردازند ، مانند عینک EnChroma برای کمک به افراد نابینا در مشاهده تفاوت های ظریف ، و همچنین سمعک های مختلف طراحی شده به عنوان بی سیم هدفون برای استفاده آسان تر.

از طرف دیگر ، سرویس های زیادی وجود دارد که باید بیشتر کار کنند. آکوینو گفت: “Slack ، Yelp ، Lyft ، Postmates و UberEats چند مورد هستند (برنامه های iOS) که من مرتباً از آنها استفاده می کنم و شهروندان خوبی نیستم که صحبت از قابلیت دسترسی باشد.” “طراحی آنها در زمینه در دسترس قابل توجه است و آنها API مانند Dynamic Type را متناسب با تنظیم اندازه متن کاربر در سیستم نمی پذیرند.” همچنین نادیده گرفتن مواردی مانند بسته بندی یا مراحل بسته بندی بسیار آسان است. در هنگام طراحی یک محصول قابل دسترسی است. Lay-Flurrie مایکروسافت و کملر گوگل بر اهمیت اطمینان از اینکه محصولات آنها می تواند به روشی غیر استاندارد و مستقل و بدون نیاز به کمک شخص دیگری از ابتدا استفاده شود ، تأکید کردند. اما هر شرکتی اینگونه فکر نمی کند.

در برخی موارد ، کل صنایع باید نگاه دقیق تری به نحوه برخورد با افراد معلول داشته باشند. رهفال گفت: “شرکتهای بهداشتی هنوز راه طولانی در پیش دارند.” وی گفت: اگرچه امسال جهش عمده ای به سمت به روزرسانی زیرساخت ها اتفاق افتاده است ، اما “هنوز شرکت هایی وجود دارند که از غرفه های غیر قابل دسترسی و صفحه نمایش لمسی برای تعاملات خود با بیماران استفاده می کنند.” این امر مانع ثبت نام فرد معلول در هنگام ورود به کلینیک یا آزمایشگاه تشخیصی می شود ، به این معنی که مجبور خواهد شد از یک غریبه بخواهد اطلاعات شخصی را پر کند یا منتظر مراقبت پرسنل از آنها باشد.

حتی در زمینه معلولیت ، برخی از مناطق وجود دارد که نادیده گرفته می شوند. همانطور که لای-فلوری خاطرنشان می کند ، بسیاری از شرایط بلافاصله مشخص نمی شوند و معمولاً نادیده گرفته می شوند. این بهداشت روان به عنوان یک منطقه تمرکز که همراه با سایر شرایط طیف تنوع عصبی رو به جلو حرکت می کند ، تأکید دارد.

به گفته وگلر ، مسئله ناتوانی مقطعی نیز وجود دارد. وی گفت: “جامعه DeafBlind هنوز توسط بسیاری از پیشرفت های دسترسی و مکالمات پیرامون خود رها شده است.”

با توجه به موارد بسیار زیاد و با دامنه وسیع ، درک اینکه چگونه می توان به بهترین وجهی برای دستیابی به فناوری دسترسی داشت ، می تواند دلهره آور باشد. خبر خوب این است که این صنعت در مجموع بیش از هر زمان دیگری از مشکلات آگاه است. پانک گفت: “تقریباً مثل این است که شرکت ها بالاخره اکنون آن را دریافت می کنند.” “آنها درک می کنند که اگر به این موارد فکر نکنند برخی از کاربران خود را از خود دور می کنند.”

بله ، گاهی اوقات می توان اشتباهاتی انجام داد. اما اجتناب از مسئله جواب نمی دهد. همچنین برای ارزیابی مقرون به صرفه بودن چیزی منتظر مرحله بعدی طراحی محصول نیستیم. تمام طرفداران معلولانی که با آنها صحبت کردم گفتند که کار برای شرکتها با گروههایی مانند NAD و ACB مهم است.

“مکالمه با جامعه گسترده تر. رهفال گفت: فرض نکنید. وی گفت: “هرچه تعداد بیشتری از شرکت ها تمایل داشته باشند بپذیرند که همه چیز را نمی دانند و این مکالمه ها را انجام می دهند ،” در بسیاری از موارد می توان از بروز مشکلات پیشگیری کرد. ” فقط به سود گروههای خاصی از مردم نیست. اغلب اوقات ، ویژگی های طراحی شده برای بهبود دسترسی برای مخاطبان گسترده تر نیز مفید هستند. هنگامی که ما تلاش می کنیم زندگی مردم را بهبود ببخشیم ، مهم نیست که نیازهای آنها چقدر زیبا باشد ، همه برنده خواهند شد.

[ad_2]

منبع: shose-news.ir