خرید عمده انواع پیستون موتور پژو Xu7 و Tu5

پیستون در برابر توشه کاملی که به وسیله روغن ذیل فشار اعمال می شود، قرار گرفته و آن را به شافت انتقال می دهد. در واقع همین جا مانند عمده خودروها نمیباشد که شتاب بر حسب کیلومتر بر ساعت سنجیده شود! این نیرو از نحوه شاتون به میللنگ منتقل شده و به وسیله آن به نیروی چرخشی تبدیل میشود. در همین وضعیت در کورس چگالی فشار گاز در حال جرم به پله داخلی نیرو اعمال کرده و باعث می شود که رینگ مهم نیروی بیشتری به جداره سیلندر چسبیده و فعالیت آب بندی را عالی خیس انجام می دهد. این پیستون ها ضریب دانسیته بالاتری را آماده می آورند و در نتیجه، موتورهای مجهز به پیستون کله قندی بازدهی بیشتری دارند. اصلی فعالیت «پورت و پولیش کردن» می توان این برجستگی ها را صیقل اعطا کرد تا با افزایش قطر پورت های محل ورود و خروجی سرسیلندر هوای بیشتری به محفظه احتراق وارد و دود حاصل هم پر سرعت خیس تخلیه گردد. در استیج یک اتومبیل را اساسی هزینهی کمتری تقویت و تلاش میکنیم بیشتر از قطعات فابریک سوله به کارگیری نماییم تا قطعات افترمارکت. چراغ های جلو و کاپوت تغییر خاصی نکرده اند، ولی تمام زه ها و قطعات فایبرگلاس ۲۰۶ استاندارد به رخ همرنگ دارای بدنه درآمده اند. عمده همین قطعات هم توسط مالک کنونی بر روی اتومبیل سوار شده اند و به گفته ایشان کلیه اورجینال هستند و هیچ قطعه تقلبی در این ماشین نمی توان پیدا کرد. سنگینی و بلندی درِ خودرو، در لحظه نخست، اعتنا ما را جلب کرد. بر طبق آمار جمعا تا کنون بیش از سه میلیون دستگاه پژو 405 در سراسر عالم تولید شده است که البته اهمیت اعتنا به ادامه ایجاد در کشور ایران همین آمار کماکان رو به افزایش است. میلیون تومان میرسین که در غایت قدرت خودرو شما به110 تا 115 اسب میرسه.در حالی که شما میتونین سر سیلندرتون رو اهمیت سرسیلندر موتور MI16 عوض کنین.یا کلا موتورتون رو حیاتی ام ای 16 عوض کنین که در حالت استاندارد حدود 170 اسب توان داره و این موتور وابسته به کمپانیه پژو و از سال 90 به بعد روی 405 کارگزاری شده. همین موتور فابریک 405 هستش و بدون هیچگونه تغییری رو اتاق 405 قابل نصب است . گذاشتن مقاومت در مسیر فشنگی رشته پژو 405 , پارس , سمند , پیستون تقویتی tu5 تفاوت موتور mi16 و gti6 آردی و برخی خودرو … به طور مختصر این نوع توضیح می دهیم که باطن محیط احتراق موتور و پورت های محل ورود و خروجیِ سرسیلندر برجستگی های کوچکی را می اقتدار دید که سبب ایجاد مقاومت در برابر ورود مخلوط سوخت و هوا و خروج گازهای حاصل از احتراق می گردند. پیستون پژو ۴۰۵ در موتور باید تحت تنش های شدید حرارتی عمل کند و مقاومت بالایی داشته باشد. در صورتی که بخواهیم از موتور شروع کنیم بایستی به پورت و پولیش سرسیلندرها اشاره کنیم. استعمال از عنوان بقیه موارد به معنای بیاهمیت بودن همین نکته ها نیست بلکه در صورتی که قرار باشد در خصوص همین نکته ها توضیحات کامل ارائه شود می بایست بیش از سه مقاله مفصل جداگانه را به این مورد ها با اختصاص داد. پیستون پژو ۴۰۵ باید به ترازو ای محکم باشد که بتواند همین تنش ها را تحمل نماید. در پایان باید سیستم اگزوز Super SP و سیستم صوتی «هارمن کاردون» را به عنوان آخری تغییرات ایجادشده در همین ماشین بر شماریم. همین مدل موتور TU5، پیستون های مختلفی اصلی TU5های استاندارد دارد. حلقه ها از مدل ۱۷٫۰ اینچی چلنجر میباشند و خلاف اکثری از جور های موجود در بازار تماماً اورجینال به حساب می آیند. رینگ پیستون از وارد شدن روغن موتور به گوشه و کنار احتراق دوری می کند؛ درصورتیکه این قطعه نباشد، روغن موتور به محفظه احتراق وارد می شود و در نهایت موتور خودرو به روغن سوزی می افتد. یک عدد از مواردی که در گزینه پیستون و حلقه های آن باید مد لحاظ قرار گیرد دهانه حلقه ها می باشد. وظیفه این میله توزیع فشاری است که در زمان پیچیدن خودرو بر روی یک عدد از امداد ها وارد می گردد. به جهت بررسی تغییرات داخلی وارد کابین خودرو می شویم. اولین تفاوتی که با نشستن باطن کابین احساس می شود، صندلی های ریس فابریک RC میباشند که به وسیله مالک کارگزاری شده اند. پژو ۲۰۶ به تنگ بودن فضای عقب کابین آوازه دارد، البته این ۲۰۶ کوپه قطعاً تنگ ترین ۲۰۶ دنیاست! در واقع، خلاف تصور اکثری از افراد، یک ۲۰۶ کوپه لزوماً نباید RC باشد! درهنگام عملکرد، اثر آببندی اتصال مورب صد رد صد از پیستون رینگ ها مهم یک اتصال مستقیم خوب تر است. اگر شما هر جور سوالی در ارتباط اهمیت چه جایی و شیوه استعمال از پیستون موتور tu5 دارید، می توانید اهمیت ما در کاغذ وب تماس بگیرید.

حتما بخوانید:
هفت کاری که برای موفقیت لباس بچگانه باید انجام دهید