خرید آنلاین جمعه سیاه در میان بیماری همه گیر بیش از 21 درصد افزایش یافت


آنچه مردم می خرند فقط تا حدودی تغییر کرده است. فناوری هنوز در خط مقدم AirPods ، ساعتهای اپل ، بلندگوهای اکو آمازون و تلویزیون های سامسونگ قرار دارد و در کنار بازی هایی مانند عبور حیوانات و ستاره های سه بعدی Super Mario. ساعت های هوشمند محبوبیت ویژه ای داشتند و فروش آنها نسبت به ماه اکتبر 606 درصد افزایش داشت.

از شنیدن اینکه خرید آنلاین محصولات عادی نیز افزایش یافته است تعجب نخواهید کرد. خرید مواد غذایی در جمعه سیاه 397 درصد در سال جهش داشت و فروش محصولات مراقبت شخصی 556 درصد جهش داشت. به بیان ساده ، اکنون که بازدید از یک فروشگاه محلی سلامتی را به خطر می اندازد ، هدایا باید رقابت شدیدتری با کالاهای روزمره داشته باشند.

اینکه آیا این حرکت تا سال 2021 منتقل می شود ، مشخص نیست. واکسن ها و سایر تلاش ها می توانند به کاهش همه گیر کمک کرده و مردم را به فروشگاه های فیزیکی برگردانند ، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که همه به مدل های قدیمی بازگردند ، حتی اگر بازگشت آن کاملاً ایمن باشد. بیماری همه گیر بسیاری از افراد را مجبور به خرید آنلاین کرده است جایی که در گذشته چنین کاری نکرده بودند و شاید عجله ای برای بازگشت به خرده فروشی فیزیکی نداشته باشد.


منبع: shose-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>