[ad_1]

فروشندگان می توانند برنامه های GM را برای برق رسانی به خودروهای خود خنثی کنند. مجله ی وال استریت مشاوران ادعا می کنند که حدود 150 نمایندگی GM در ایالات متحده تصمیم گرفته اند به جای هزینه حدود 200،000 دلار برای ارتقا de نمایندگی های فروش با ایستگاه های شارژ ، تعمیرات ، نام تجاری کادیلاک را کنار بگذارند و خرید (300000 تا بیش از 1 میلیون دلار) را بپذیرند. سخت افزار و سایر تجهیزات مورد نیاز برای فروش وسایل نقلیه الکتریکی. بسیاری از این مارک ها فقط چند عدد کادیلاک در ماه می فروشند ، در حالی که این تعداد بیشتر برای بیوک ، شورولت و GMC است ، اما وقتی GM 880 نمایندگی کادیلاک در کشور دارد ، هنوز هم ضربه قابل توجهی است.

رهبر برند کادیلاک ، روری هاروی تایید کرد WSJ که جنرال موتورز خریدهایی را ارائه می دهد ، اما نگفت که چه تعداد از فروشندگان آنها را گرفته اند یا هزینه آنها چقدر است.

[ad_2]

منبع: shose-news.ir