[ad_1]

6800 و 6800 XT اولین تأثیر قابل توجه را ایجاد می کند. آنها کارتهای بزرگی هستند که به نظر می رسد از یک بلوک فلزی تراش خورده اند ، با سه فن مجموعه سنتی بخاری های رادیاتور را خنک می کنند. در حالی که NVIDIA برای جدیدترین کارتهای خود طراحی خنک کننده و PCB کاملاً جدیدی ارائه داده است ، AMD به یک طراحی نسبتاً استاندارد پایبند است. اما سلام ، حداقل آنها از طرفداران آزار دهنده یک طرفه حرکت کردند. هر دو کارت به دو اتصال 8 پین متکی هستند و خوشبختانه در لبه آن قرار دارند ، بنابراین می توانید کابل ها را به راحتی کار کنید.

همه بازی ها با 4K / HDR با بالاترین تنظیمات کیفیت گرافیک ، بر روی یک پلت فرم مجهز به Intel Core i7-8700K و 32 گیگابایت RAM تست شده اند.

حال بیایید به آنچه واقعاً به آن علاقه دارید برسیم: معیارهای عملکرد و برداشت ها. همانطور که در جدول بالا مشاهده می کنید ، 6800 به طور مداوم امتیازات بالاتری نسبت به 499 دلار RTX 3070 کسب می کند ، اما انتظار می رود که 80 دلار بیشتر باشد. در همین حال ، 6800 XT موفق می شود تا RTX 3080 را پشت سر بگذارد Hitman 2 و سایه قبراستانداردهای اما همانطور که از تست پورت رویال مشاهده می کنید ، AMD از نظر ردیابی پرتو عقب مانده است.

این محک ممکن است هنوز برای این نقشه های جدید بهینه نشده باشد ، اما با عملکرد مبهم ردیابی پرتو که در طول آزمایشم دیدم مطابقت دارد. کنترلبه عنوان مثال ، این فقط با حداکثر ردیابی پرتو می تواند با سرعت 35 تا 40 فریم در ثانیه در 4K کار کند. در RTX 3080 ، این سرعت به حدود 50 فریم در ثانیه رسید (اگرچه برای گیم پلی واقعی ، در نهایت برای بهینه سازی بیشتر عملکرد به فناوری DLSS NVIDIA متکی شدم). جای تعجب نیست که این کارت های AMD در بتا ردیابی بتا Minecraft که به طور خاص برای سخت افزار RTX NVIDIA تنظیم شده بود ، تقریباً بی فایده بودند. با این حال ، چند نقطه روشن وجود دارد: خاک 5 با ردیابی پرتو قادر به انجام بین 50 و 60 فریم در ثانیه در 4K بود. این یک بازی است که من در Xbox Series X نیز آزمایش کردم ، اما در کامپیوتر بهتر به نظر می رسید زیرا می توانم جلوه های بصری را حتی بیشتر بهبود دهم.

[ad_2]

منبع: shose-news.ir