[ad_1]

پکن برای تست های جاده ای بدون راننده شرایط سختی دارد. وسایل نقلیه باید از قابلیت تست T3 یا بالاتر برخوردار باشند ، بیش از 30،000 کیلومتر (18،641 مایل) را با خیال راحت در جاده های آزاد پشت سر بگذارند و یک سنجش دوره بسته را بگذرانند. بایدو همه این شرایط را داشته است. این شرکت می گوید گواهینامه های رانندگی گام اساسی در برنامه آن برای ایجاد یک تجارت تجاری با رانندگی مستقل است.

این اولین شرکتی نیست که بدون راننده محافظ وارد جاده های چین شده است. هفته گذشته ، AutoX (که از Alibaba پشتیبانی می کند) آزمایش ناوگان 25 روبات بدون راننده را در شنژن آغاز کرد. AutoX همچنین نسخه آزمایشی را بدون اپراتورهای از راه دور اجرا می کند.

[ad_2]

منبع: shose-news.ir