[ad_1]

بسیاری از تولیدکنندگان دوچرخه الکترونیکی این علاقه را به فروش تبدیل کرده اند. VanMoof ، یک شرکت نوپای هلندی که معمولاً با دوچرخه تسلا شناخته می شود ، در مقایسه با سال قبل از ژانویه تا اکتبر سال 2020 سفارشات خود را بیش از دو برابر افزایش داده است. بدون شک ، این رشد توسط نسل سوم دوچرخه های الکترونیکی ، S3 و X3 پشتیبانی می شود ، که در 21 آوریل راه اندازی شد. . سخنگوی Engadget گفت: این شرکت طی 24 ساعت آینده 4400 سفارش دریافت کرده است. آنها بخشی از یک پنجره فروش چهار ماهه بودند که در مجموع از دو سال گذشته پیشی گرفتند.

VanMoof S3
دوچرخه الکترونیکی VanMoof S3.

Engadget

این رشد به ویژه با توجه به تصمیم شرکت برای کاهش نمونه کارها در سال جاری چشمگیر است. VanMoof نسخه های بدون باتری از موتورسیکلت های S2 و X2 خود را ارائه کرد (از این رو چرا نسخه های موتوری Electrified S2 و X2 بودند) ، اما با رونمایی از S3 و X3 این مفهوم “دوچرخه هوشمند” را کنار گذاشت.

Cowboy ، دیگر برند جدید متمرکز بر فناوری ، رشد مشابهی را تجربه کرده است. فروش دوچرخه برقی شیک وی که باتری را در پشت پایه صندلی پنهان می کند ، 140٪ بیشتر از سال قبل است. سخنگویی به Engadget گفت كه فروش بین مارس و آوریل 40 درصد افزایش یافته است ، درست همانطور كه ​​بسیاری از كشورهای اروپا اقدامات سختگیرانه را برای جلوگیری از این امر اعمال می كنند.

موتور سیکلت های کابوی دارای یک ماژول داخلی در قاب هستند ، بنابراین این شرکت همچنین قادر به پیگیری نحوه تغییر رفتار سوارکار در طول سال بود. جای تعجب نیست که بسیاری از دوچرخه سواران در دوره سفر سنتی سوارکاری را متوقف کردند. کابوی گفت که آنها کمتر دوچرخه سوار می شوند ، اما مسافت متوسط ​​آنها افزایش یافته است ، این نشانه این است که بیشتر افراد برای لذت بردن سوار می شوند ، نه برای حمل و نقل.

با این حال ، رشد محدود به استارت آپ های متمرکز بر فناوری نیست. راد پاور دوچرخه به عنوان تولید کننده موتورسیکلت های دوچرخ ارزان قیمت اما قابل اعتماد رونق دارد. در بیانیه این شرکت آمده است: “ما از سال 2015 هر ساله رشد چشمگیری را تجربه کرده ایم و انتظار می رود با نزدیک شدن به سال 2020 ، یک سال رکورد دیگر داشته باشیم ، اما سطح جدیدی از تقاضا که امسال شاهد آن بوده ایم ، بی سابقه است.” همانند کابوی ، این شرکت در بهار همزمان با شیوع همه گیر در اروپا و ایالات متحده ، رشد چشمگیری داشته است. سخنگویی به Engadget گفت: فروش در آوریل 297 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است ، “و از آن زمان تاکنون هیچ نشانه ای از کاهش تقاضا مشاهده نکردیم.”

“سطح جدیدی از تقاضا که امسال مشاهده کرده ایم بی سابقه است.”

در انتهای دیگر طیف دوچرخه الکترونیکی Riese & Müller قرار دارد. سازنده آلمانی به ساخت دوچرخه های الکترونیکی گران قیمت اما با کیفیت و با دوام مشهور است. بر خلاف VanMoof ، Cowboy و Rad Power ، این شرکت موتورهای بسیار با ارزشی از بوش را در نظر گرفته است که در نزدیکی پدال ها قرار دارند تا توپی جلو یا عقب. این شرکت تولید را از 56،000 به 70،000 دوچرخه در سال مالی 2019/2020 افزایش داد. سخنگوی Engadget گفت: سفارشات با تعطیلی فروشگاه ها در بهار به تعویق افتاد. اما این “کاهش موقت” خیلی زود معکوس شد.

https://www.youtube.com/watch؟v=qGh3XFwYCxk

دکتر ساندرا ولف ، مدیر عامل شرکت Riese گفت: “در شهرهای بزرگی مانند برلین یا لندن ، خطوط دوچرخه پاپ آپ ایجاد شده است تا نشان دهد زیرساخت های دوچرخه دوستانه چگونه به نظر می رسند و چگونه بر جریان ترافیک شهری تأثیر می گذارد.” و مولر ، مقابل Engadget. . “داده های فروش این تغییرات را نشان می دهد ، اما همچنین انتقال کلی به راه حل های پایدارتر برای تحرک است که در سال های اخیر شاهد آن بوده ایم.”

سبیل ، تولید کننده دوچرخه های الکترونیکی فرانسوی به نام روزهای هفته (لوندی ، سامدی ، دیمانچه و …) نیز تولید را افزایش داد. این شرکت 65000 مدل فصل 10 را تولید می کند – که انتظار می رود بین سپتامبر 2020 تا آگوست 2021 به فروش برسد – در مقایسه با 42000 دستگاهی که برای فصل 9 ساخته شده است. “موتور الکترونیکی به طور مداوم در همه بازارها در حال رشد است و سبیل همچنان ادامه دارد. کلمنت بونو ، رئیس سبیل برای روابط عمومی و بازاریابی جهانی در Engadget ، گفت:

رونق فروش COVID-19 مارک های انگلیسی را نیز پوشش می دهد. به عنوان مثال فروش دوچرخه برقی Brompton نسبت به سال قبل 40٪ افزایش یافته است. در همین حال ، امسال فروش Gocycle به نصف رسیده است. سخنگوی Engadget گفت اگر سهام این شرکت سهام بیشتری داشته باشد ، این مورد می تواند حتی بالاتر باشد. ریچارد ثورپ ، بنیانگذار و طراح Gocycle ، گفت: “ما به گذشته نگاه خواهیم کرد و این را لحظه ای خواهیم دید که دوچرخه های الکترونیکی در جریان انبوه حرکت می کنند.” “Covid منحنی پذیرش دوچرخه الکترونیکی را به جلو سوق داده است زیرا افراد بیشتری به سلامتی و سبک زندگی خود رسیده اند.”

ولت ، مارک دیگر بریتانیایی برای دوچرخه های الکترونیکی ، در اواسط محاصره شاهد افزایش 300 درصدی سال بود. وی همچنین یک مرکز تولید را در میلتون کینز انگلیس به اتمام رساند که هر سال حداکثر 25000 دوچرخه تولید خواهد کرد. سخنگوی گفت: “ما همزمان با تحقق آرزوی خود برای تأسیس یک کارخانه مدرن ساخت دوچرخه الکترونیکی ، با چالش مهمی در زمینه سازگاری امکانات و فرایندها برای اطمینان از ایمنی مردم و مشتریان خود روبرو شده ایم.”

Gazelle ، یک شرکت هلندی در سال 1892 تاسیس شد ، نیز وارد ایالات متحده شد. سخنگویی که شامل دوچرخه های سنتی و دوچرخه برقی است ، این شرکت “افزایش توزیع خرده فروشی” و “رشد دو رقمی” در کالاهای خود را مشاهده کرده است.

سبیل
سبیل در دوچرخه الکترونیکی آخر هفته شنبه 27 آخر هفته.

سبیل

اوضاع در مورد اسکوترهای برقی کمی متفاوت است. اگرچه امکان خرید مستقیم آن وجود دارد – بسیاری از شرکت ها با این مدل موفقیت کسب کرده اند ، از جمله شیائومی و Segway-Ninebot – بسیاری از طریق خدمات استقبال به آن دسترسی دارند. برخی از شرکت ها ، از جمله آهک ، امسال رشد سواری نداشته اند. سخنگوی Engadget با اشاره به سفرهای کاری و گردشگری گفت: “دو دلیل اصلی استفاده مردم از اسکوترها عملاً وجود ندارد.” با این حال ، با کاهش محدودیت های قفل کردن ، تجارت Lime به آرامی در حال بهبود است. سواران دوباره از اسکوترها برای مسافرت های کوتاه مدت استفاده می کنند – به عنوان مثال ، برای گرفتن مواد غذایی در نزدیکترین آب – یا برای فرار کوتاه از خانه.

به گفته پرنده ، افراد بیشتری تلاش می کنند اسکوترهایی را به عنوان جایگزینی مطمئن برای Ubers and Lyfts اجاره کنند. سخنگوی پس از شیوع توضیح داد ، سهم سفرهای مصرفی برای اولین بار در آمریکای شمالی دو برابر شده است. هم اکنون نیز یک سوم تمام سفرها در منطقه توسط افرادی انجام می شود که قبلاً هرگز اسکوتر Bird اجاره نکرده اند. این بدان معنا نیست که کل اجاره به طور مداوم افزایش یافته است ، اما نشان دهنده استقبال گسترده تری از مفهوم کلی است.

با این حال ، تجارت پرنده بیش از اجاره است. این شرکت Bird Air را در سپتامبر گذشته راه اندازی كرد ، یك اسكوتر برقی 599 دلاری كه برای رقابت با سایر پیشنهادات قیمت متوسط ​​شیائومی ، Segway Ninebot و Razor طراحی شده است. پرنده هیچ گونه اطلاعات فروش را برای انواع اسکوترهای خود ، که شامل Bird One و Birdie ، مناسب کودکان نیز است ، فاش نکرد. با این حال ، واضح است که این شرکت علاقه یا پتانسیلی را در مدل مستقیماً به مصرف کننده می بیند ، در غیر این صورت اصلاً Air را راه اندازی نمی کرد.

اسکوترهای اجاره ای در اولین ورود به ایالات متحده گیج شدند. مردم از حجم عظیمی که شکسته ، خطرناک رانده شده یا برای مسدود شدن پیاده روها رها شده شکایت داشتند. نهادهای نظارتی این مشکل را تشخیص داده اند و از آن زمان طرح های مجوز را ارائه می دهند که برخی از مشکلات را کاهش می دهد. همه این کارها باعث اعتماد طرفین دیگر به این مفهوم شد. به عنوان مثال انگلیس در ماه ژوئن اعلام کرد اسکوترهایی که می توانند به اشتراک گذاشته شوند ماه آینده مجاز خواهند بود. با این حال ، این برای همه رایگان نبود – شرکت ها همچنان به مجوز فعالیت نیاز داشتند و موتورسواران به یک مجوز کامل یا موقت برای اتومبیل ، موتور سیکلت یا موتورگازی نیاز داشتند. انگلستان با این طرح ها مانعی ندارد ، اما تصویب های اولیه دسترسی و پذیرش فناوری را در این کشور افزایش داده است.

فروش ریش تراش نسبت به سال گذشته 81 درصد افزایش یافته است.

بیماری همه گیر در حال حاضر به بازار اسکوترها نیز کمک مستقیم به مصرف کننده کرده است. به عنوان مثال ، فروش تیغ در مقایسه با سال قبل 81٪ افزایش یافته است – و این معمولاً از فصل شلوغ تعطیلات مستثنی است. این رقم شامل اسکوترهای سنتی این شرکت است ، اما بدون شک برخی از انواع الکتریکی مانند EcoSmart SUP ، E300 HD و C25 را شامل می شود که در ماه جولای اعلام شد.

اسکوترهای تیغ دار
اسکوتر برقی Razor EcoSmart SUP.

تیغ

همه امیدوارند که جهان به زودی به نوعی “عادی” بازگردد. واکسن های موثر به آرامی وارد می شوند و نوعی مقاومت – و در نهایت آزادی – را برای کسانی که آنها را دریافت می کنند ، نوید می دهند. با این حال ، ممکن است مدتی طول بکشد تا جمعیت جهانی به چنین درمانی دسترسی پیدا کنند. در ضمن ، افراد باید اقداماتي را كه می توانند بروز ویروس کرونا را افزایش دهند در نظر بگیرند و در صورت امکان ، آنها را به حداقل برسانند. بنابراین ، تا زمانی که جهان به مبارزه با ویروس ادامه می دهد ، دوچرخه های برقی و اسکوترها می توانند ابزاری حیاتی باقی بمانند.

با این حال ، مزایای این وسایل نقلیه بیش از همه گیری است. اگر و وقتی دنیا به “حالت عادی” برگردد ، یک موتورسیکلت هنوز سازگار با محیط زیست و برای بسیاری ارزان تر از رانندگی با اتومبیل با سوخت های فسیلی خواهد بود. این همیشه خون شما را بدون احساس تعریق مانند یک موتور سیکلت سنتی پمپ می کند. در همین حال ، اسکوترهای برقی به عنوان یک وسیله نقلیه بدون دردسر به پیشرفت خود ادامه خواهند داد. چابک تر از اتومبیل است و نیازی به جای پارک ندارد. هنگامی که به مقصد می رسید – دفتر ، کلاس یا آپارتمان باشد – می توان آن را تا کرد و به راحتی داخل آن حمل کرد. بنابراین ، بعید است جهش فعلی فروش با پایان همه گیری متوقف شود. ممکن است مدتی طول بکشد ، اما تعداد کمی شرط می بندند که به طور کلی ناپدید شود.

[ad_2]

منبع: shose-news.ir