اینستاگرام کاربرانی را که سه شنبه به سازمان های غیر انتفاعی کمک مالی می کنند برجسته می کند


در همین حال ، اینستاگرام به روش دائمی تری در حال کار است تا شما بتوانید جمع آوری کمک مالی را در فید خود ایجاد و به اشتراک بگذارید. به جای اینکه دنبال کنندگان خود را به پیوندی به نمایه یا رزومه خود هدایت کنید ، می توانید مستقیماً در یک پست فید با سازمانهای غیرانتفاعی واجد شرایط تماس بگیرید. اینستاگرام قصد دارد به زودی آزمایش این ویژگی را آغاز کند.

اینستاگرام خاطرنشان کرد: چندین روش برای نشان دادن پشتیبانی از مشاغل محلی به مصرف کنندگان وجود دارد. برخی از ویژگی های خرید را دارد که از طریق آنها می توانید از خرده فروش محلی یا رستوران اقلام خریداری کنید. همچنین می توانید از برچسب های پشتیبانی تجارت کوچک و خرید مشکی در داستان های خود استفاده کنید تا پیروان خود را به این کار تشویق کنید.




منبع: shose-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>