[ad_1]

اینستاگرام تأثیرات واقعیت افزوده خود را کمی بیشتر آموزشی می کند. این برنامه با سه موزه در ایالات متحده و فرانسه همکاری کرده است تا نسخه AR نمایشگاه های خود را به دوربین خود بیاورد. این شرکت با Smithsonian ، کاخ ورسای و Le Grand Palais ، که تعداد انگشت شماری از نمایشگاه های موزه خود را به تنظیمات جلوه های AR اینستاگرام اضافه کرده اند ، همکاری کرده است.

این ویژگی که کاربران می توانند از طریق تب جلوه ها در نمایه اینستاگرام هر موزه به آن دسترسی داشته باشند ، به کاربران این امکان را می دهد تا از طریق دوربین درون برنامه ای نگاه دقیق تری به محتوای موزه داشته باشند. به عنوان مثال ، اسمیتسونیان نسخه AR شاتل فضایی Discovery و اسکلت Triceratops را اضافه کرده است.

[ad_2]

منبع: shose-news.ir