اینستاگرام به خرید در Reels روی آورده است


تبدیل اینستاگرام به یک مرکز خرید دیجیتال تقریباً کامل است. این شرکت تنها چهار ماه پس از اولین بار معرفی این ویژگی ، از ویژگی های خرید Reels خود به طور رسمی رونمایی کرد. این برنامه قبلاً در ویژگی TikTok مانند خود خرید را آزمایش کرده است ، اما تاکنون این ویژگی را به طور گسترده در دسترس قرار نداده است.

با تغییر ، حلقه ها اکنون می توانند حاوی برچسب های محصول باشند که به مصرف کنندگان امکان مشاهده و خرید محصولات خاص ذکر شده در ویدیو را می دهد. تولیدکنندگان ویدئو همچنین می توانند از برچسب هایی به طور خاص برای محتوای مارک دار استفاده کنند.


منبع: shose-news.ir

حتما بخوانید:
اولین ربات چینی کاملاً بدون راننده در خیابان های شنژن ظاهر شد

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum bayan escort - vip elit escort lyft accident lawyer html nullednulled themesGeciktirici