[ad_1]

تبدیل اینستاگرام به یک مرکز خرید دیجیتال تقریباً کامل است. این شرکت تنها چهار ماه پس از اولین بار معرفی این ویژگی ، از ویژگی های خرید Reels خود به طور رسمی رونمایی کرد. این برنامه قبلاً در ویژگی TikTok مانند خود خرید را آزمایش کرده است ، اما تاکنون این ویژگی را به طور گسترده در دسترس قرار نداده است.

با تغییر ، حلقه ها اکنون می توانند حاوی برچسب های محصول باشند که به مصرف کنندگان امکان مشاهده و خرید محصولات خاص ذکر شده در ویدیو را می دهد. تولیدکنندگان ویدئو همچنین می توانند از برچسب هایی به طور خاص برای محتوای مارک دار استفاده کنند.

[ad_2]

منبع: shose-news.ir