[ad_1]

علاوه بر جریمه ، اپل باید نحوه مدیریت سلامت باتری و مدیریت انرژی را برای مصرف کنندگان ، هم به صورت آنلاین و هم روی خود دستگاه ، روشن کند.

این رسوایی اولین بار در سال 2017 ظاهر شد ، زمانی که کاربران هنگام نصب و راه اندازی نسخه های جدیدتر iOS متوجه شدند که عملکرد گوشی قدیمی آنها در حال رنج است. تا دسامبر همان سال ، اپل این عمل را تأیید کرد و توضیح داد که این شرکت برای جلوگیری از خاموش شدن غیرمنتظره دستگاه های قدیمی به دلیل تخلیه بیش از حد باتری های منسوخ شده ، چنین کاری کرده است. عموم مردم هیچکدام از اینها را نداشتند ، که متعاقباً عذرخواهی رسمی و پیشنهاد بازپرداخت شرکت را به دنبال داشت.

با این حال ، این پرونده های قضایی را متوقف نکرد. اپل پرونده مشابهی را در ماه مارس به ارزش 500 میلیون دلار حل و فصل کرد و یک ماه زودتر نیز 25 میلیون دلار جریمه به مقررات فرانسه برای این حادثه پرداخت کرد.

[ad_2]

منبع: shose-news.ir