[ad_1]

این یک همکاری کاملاً جدید نیست. آمازون به طور معمول اطلاعات مربوط به جعل کنندگان شناخته شده را به مرکز IPR ارائه می دهد و این شرکت در تلاش برای مقابله با کلاهبرداری COVID-19 با پنج مرکز IPR دیگر همکاری کرده است.

هنوز هم ، این تشخیص است که جعل و تقلب همچنان در فروشگاه های آنلاین مانند آمازون به عنوان یک مشکل باقی مانده است. در حالی که سیستم های خودکار و تیم های ضد جعل کمک می کنند ، جلوگیری از رسیدن کالاهای تقلبی احتمالی به قفسه های مجازی دشوار است. یک عملیات مشترک مانند این از نظر تئوری و آمازون و دولت تصور بسیار بهتری از میزان واقعی جعل و تقلب می دهد.

[ad_2]

منبع: shose-news.ir