[ad_1]

در نگاه اول ، ممکن است مانند خاراندن سر باشد تا متوجه شوید آمازون می خواهد بیشتر درگیر پادکست شود. با این حال ، این یک توسعه منطقی برای شرکت خواهد بود. او با Amazon Music Unlimited در برابر Spotify و دیگر سیستم عامل های پخش موسیقی رقابت می کند و بسیاری از موفقیت های اخیر Spotify ناشی از تصمیم وی برای سرمایه گذاری زیاد در پادکست ها است. سرویس پادکست همچنین می تواند به عنوان یک ارزش افزوده برای بلندگوهای اکو عمل کند.

همچنین ممکن است توجیه دفاعی برای علاقه آمازون به Wondery As the وجود داشته باشد WSJ اشاره می کند که راه اندازی یکی از آخرین شرکت های بزرگ پادکست در ایالات متحده است که هنوز مستقل است. به عبارت دیگر ، Wondery ممکن است آخرین فرصت برای یک شرکت بزرگ مانند آمازون باشد تا بتواند موقعیت خود را در بازار رو به رشد پادکست از طریق خرید تقویت کند.

[ad_2]

منبع: shose-news.ir